1397-09-16 07:32
725
0
59330
​عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

برخورد سخت و پشیمان کننده ای در انتظار عاملان حادثه تروریستی چابهار است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً برخوردی سخت، تنبیه کننده و پیشمان آوری در انتظار عاملان حادثه تروریستی چابهار است.

به گزارش گلستان ما، مجتبی ذوالنوری در گفتگو با عصرهامون اظهار کرد: نظام سلطه یک سری ایادی و نوکرانی در منطقه دارد که نمی خواهند ثبات و امنیت جمهوری اسلامی ایران را ببینند و با مردم، باورها و نظام اسلامی ما مخالف هستند که به همین منظور با استفاده از نوکران خود قصد دارند ناامنی و بی ثباتی در منطقه ایجاد کنند.

وی ادامه داد: ایادی استکبار می خواهند با اقدامات تروریستی مردم کشور را بترسانند و باعث نگرانی برای کشورهای منطقه شوند که این کار را از طریق جنگ های قومی- مذهبی و نیابتی انجام می دهند و این اقدامات را به دست جریانات شیطانی خود در منطقه می سپارند.

وی خاطرنشان کرد: نکته مهم اینجاست که دستگاه های امنیتی و انتظامی و اطلاعاتی ما باید با این جریان های تروریستی و تکفیری با کمال قاطعیت برخورد کنند و وزارت امورخارجه و دولت نیز ضرورت دارد تا با بیان قاطع تری با کشورهای همسایه صحبت کند تا دیگر شاهد چنین رفتاری نباشیم.

وی تاکید کرد: کشور پاکستان نیز باید قاطعیت بیشتری از خود به خرج دهد و نباید خاک خود را به محلی امن برای گروه های تروریستی تبدیل کند و باید نقش پررنگ تری در برقراری ثبات و امنیت منطقه داشته باشد که این کار را می تواند از طریق شناسایی، تعقیب و تحویل تروریست ها به ایران انجام دهد.

وی در ادامه گفت: وزارت امور خارجه و دولت نباید از کنار این حوادث به سادگی عبور کنند و این نوید را می دهیم که قطعا عوامل این حادثه تروریستی با برخوردی سخت و پشیمان کننده روبرو خواهند شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.