1397-09-08 19:27
788
0
59192

گفت‌وگو با بسیجی مازندرانی که پدیده سال فوتبال ساحلی جهان شد/ دوست دارم بهترین بازیکن جهان شوم

مراسم گالای فوتبال ساحلی جهان در کشور امارات در حالی برگزار شد که تنها یک جایزه از سوی بازیکنان ایران دریافت شد که آن یک جایزه هم به یک مازندرانی بسیجی تعلق گرفت.

به گزارش گلستان ما به نقل از بلاغ، مراسم گالای فوتبال ساحلی جهان پس از برگزاری مسابقات جام بین قاره‌ای و قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در کشور امارات برگزار شد.

در این مراسم، محمد مرادی، بازیکن جوان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به عنوان پدیده سال انتخاب شد و جایزه‌اش را دریافت کرد. در این مراسم تنها محمد مرادی بود که به عنوان یک ایرانی در مراسم گالای فوتبال ساحلی جایزه دریافت کرد تا همین موضوع بهانه ای باشد تا به سراغ این بازیکن مازندرانی برویم و با او به گفتگویی بپردازیم.

*دوست دارم بهترین بازیکن جهان شوم

وی در خصوص سطح بازیهای بین‌قاره‌ای گفت: بازی های بین قاره ای یک گام عقب تر از بازی های جام جهانی است، ولی بهترین تیم های جهان در آن شرکت می کنند و سطح بازی ها هم خیلی بالا بود.

مرادی با بیان اینکه قبلش فکر نمی کردم پدیده جوان شناخته شوم، بیان داشت: یک ساعت مانده بود به مراسم به بنده اطلاع دادند و من هم واقعا نمی دانستم این موضوع را چطور پیش خودم حل کنم چون واقعا برای رسیدن به این جایگاه خیلی زحمت کشیدم و تلاش های زیادی کرده بودم. در آن لحظه حس خیلی خوبی داشتم و وقتی وارد صحنه شده بودم از بس خوشحال بودم نمیتوانستم صحبت کنم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: برای رسیدن به این جایگاه خیلی تمرین کردم و تمرینات اختصاصی زیادی را داشتم. چه شب چه روز و چه در گرما و چه در سرما من تمرین می کردم و زحماتی که مربیان داخلی و خارجی برای کشیدند و هم خانواده و دوستانم کمکم کردند و حتی آنها هم شاهد هستند که من چقدر سختی کشیده ام.

مرادی از بزرگترین آرزویش هم گفت: مطمئن کسی که پدیده جهان می شود به جایگاه های بالاتر هم فکر می کند و من هم دوست دارم روزی بهترین بازیکن جهان شوم و عنوان آقای گلی در جهان است.

*سطح بازی‌ ایران بالاست

دوست دارم لژیونر بشوم و در کشورهای بزرگ فوتبالم را ادامه دهم ولی این را نباید نا دیده بگیریم که لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران دومین لیگ بزرگ در بین کشورهاست. سطح بازی ها در ایران بسیار بالاست و بازی های خوبی در لیگ ما برگزار می شود. من خودم دوست دارم لژیونر بشوم ولی اگر یک درصد لژیونر نشوم از بازی کردن در لیگ ایران به هیچ وجه ناراحت نیستم چون بهترین لیگ در بین کشورهاست.

وی با بیان اینکه پیشنهاد خارجی هم دارد اظهار داشت: چند پیشنهاد خوب خارجی دارم ولی فعلا دارم فکر می کنم تا ببینم شرایطم چگونه است تا بهترین تصمیم را برای این موضوع بگیرم.

مرادی درباره دلایل گرایش و علاقه‌مندی‌اش به فوتبال ساحلی گفت: من قبلا چمنی بازی می کردم ولی یک روزی به ما گفتند که مسابقه ای ساحلی در یزد قرار است برگزار شود و به ما گفتند که شما بیایید و در این مسابقات بازی کنید. من خودم بچه دریا بودم و همیشه کنار ماسه و دریا فوتبال بازی می کردیم برای همین این موضوع برای من سخت نبود که فوتبال ساحلی بازی کنم. در آن مسابقات بازی کردیم و من هم خیلی خوب ظاهر شدم و بزرگانی که آن زمان در فوتبال ساحلی بودند بازی من را دیدند و گفتند که تو می توانی پیشرفت خوبی در این رشته داشته باشی و به موفقیت های بزرگ برسی و همچنین در ساری آقای عبدالله صحرایی که خودش یکی از بزرگان این رشته است به من انگیزه داد و گفت که اگر در فوتبال ساحلی فعالیت کنم می توانم موفق تر شوم. همین انگیزه دادن ها راهی شد تا من وارد فوتبال ساحلی شوم و روز به روز تمرین کردم و دیدم واقعا از این ورزش خوشم آمده است و اینجوری شد که وارد فوتبال ساحلی شدم.

*سرعت پیشرفت در فوتبال ساحلی بالاست

وی افزود: هر ورزشی سختی های خاص خودش را دارد و نمیشود ورزش ها را با هم مقایسه کرد. همه می دانند که در شن راه رفتن هم سخت است چه برسد اینکه بخواهید داخل آن فوتبال بازی کنید و در برابر تیم های بزرگ جهان صف آرایی کنید. این ورزش یک قدرت بدنی بالا میخواهد چون شرایط زمین فوتبال ساحلی با فوتبال چمنی یا سالنی زمین تا آسمان فرق دارد. فوتبال ساحلی استراحت ندارد و دائما در حال حمله یا دفاع هستید و هیچوقت توپ توقف ندارد که بخواهید استراحت کنید. به همین دلیل به نظر من فوتبال ساحلی یکی از سخت ترین رشته های ورزشی است.

پدیده سال فوتبال ساحلی جهان خطاب به جوانان بیان داشت: فوتبال ساحلی به جایگاه بزرگی رسیده و در حال رشد کردن است و الان پیشرفت کردن در این رشته شاید راحت تر از سایر رشته ها باشد. در این رشته ورزشکاران راحت تر می توانند پیشرفت کنند و راحت تر به تیم ملی برسند و خودشان را نشان بدهند. چون ساحلی یک مجموعه کوچکی است و هنوز به مجموعه بزرگی تبدیل نشده است و کسانی که به این رشته علاقنمند باشند میتواند در فوتبال ساحلی پیشرفت داشته باشند.

مرادی در آخر هم از تمام کسانی که در زندگی به پیشرفتش کمک کردند تشکر کرد و گفت: ممنونم از پدر و مادر و برادرم و همه دوستانم و همچنین تشکر ویژه دارم از مربیان باشگاهی و تیم ملی ام که زحمات زیادی برایم کشیدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.