1397-08-01 12:25
529
0
58101
بررسی اهداف پشت پرده پروژه تخریب قالیباف در گفتگو با مجتبی شاکری:

عده‌ای حیاتشان در گرو دمیدن به شایعات است/ برخی به تداوم فضای دوقطبی تمایل دارند

مجتبی شاکری گفت: با تمام این اوصاف شایعه در مورد شخصیت‌ها و مسئولان دلسوز نظام از همان سالهای آغاز انقلاب وجود داشت و این بار دامنگیر آقای قالیباف شده است.

به گزارش گلستان ما، مجتبی شاکری عضو سابق شورای شهر تهران در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: بنده گمان می‌کنم که دراین نوع موارد باید خود تیم آقای قالیباف فعال باشند و نگذارند که زمان بگذرد و باید پاسخ این شایعات را بدهند تا دامنه تأثیر توهین و خبر و شایعات کاهش یابد؛ زیرا اززمان انتشار خبر تا زمان پاسخ به آن فاصله زمانی می‌گیرد و هرچه بیشتر باشد تاثیر پاسخ نیز کمتر است. در کل باید گفت باید پاسخ از طرف اقای قالیباف باشد. وگرنه پروژه تخریبات وجود دارد و رقبای دوره ریاست جمهوری برای اینکه این فضای دوقطبی ادامه داشته باشد، تلاش می‌کنند شایعه ایجاد کنند و از آنچه وجود دارد، آن ‌را وارونه جلوه دهند. درمورد مسائلی هم که در آینده ممکن است رخ دهد، تصویری شکل دهند تا فضای دوقطبی بیشتر شود. وگرنه حرکت آقای قالیباف در دادن نامه به دولت که نامه 80 صفحه‌ای بوده و در آن پیشنهادات عملی و کاربردی برای برون‌رفت از وضعیت فعلی اقتصادی بیان شده بود، بسیار کار شایسته‌ای بوده است. این کار ایشان دلها را‌ به هم نزدیک می‌کند و نشان داد که زمان رقابت سپری شده و امروز موقع تلاش و کار عقلایی و منطقی برای کشور است تا پیشرفت کنیم و این خود از تاکیدات مقام معظم رهبری هم می‌باشد.

عضو سابق شورای شهر تهران در ادامه گفت: اما باید این را هم درنظر داشت که عده‌ای حیاتشان در گرو این است ‌که در شایعات بدمند و وضعیت نامتعارفی ایجاد کنند. وگرنه اقدامات و حرکت درست که از سوی نخبگان و فرهیختگان کشور انجام می‌شود و درجهت بهبود وضعیت کشور است، بسیار شایسته می‌باشد. از این حیث، کار دکتر قالیباف هم در دادن نامه به سران سه قوه و ارائه راهکارهای برون رفت از مشکلات شایسته و قابل تقدیر است. البته بنده کاری به محتوای نامه و یا میزان عملی بودن یا نبودن راهکارها ندارم مهم نفس عمل ایشان است که مثبت و درست بود.

مجتبی شاکری در پایان گفت: با تمام این اوصاف شایعه در مورد شخصیت‌ها و مسئولان دلسوز نظام از همان سالهای آغاز انقلاب وجود داشت و این بار دامنگیر آقای قالیباف شده است. به نظر بنده مهمترین مسئله در این شرایط این است که وقتی شایعه ایجاد می‌شود باید با خبر درست آن را خنثی کرد و چون اقای قالیباف و تیم ایشان از همه این شایعات مطلع هستند، خود به‌خوبی می‌دانند و می‌توانند پاسخ آن‌را بدهند. روشنگری کردن نیز تاباندن نور درجایی است ‌که دشمن می‌خوهد آن‌ را تاریک کند. ولی قاعدتاً باید زود پاسخ داد و نباید گذاشت که بزرگ شود و در کنارش نیز نباید آن ‌را خیلی مهم جلوه داد که باقی مسائل راهم تحت‌الشعاع قرار دهد. آقای قالیباف نیز درمسائل روز و مطالبات مردمی و ملی حضور دارند و اظهارنظر می‌کنند و باید این ترکش‌ها و تخریب‌ها را تحمل کنند  ولی نباید گذارند که این تخریب‌ها اثر بگذارد. بلکه با پاسخ به‌موقع باید آن‌ را خنثی کنند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.