1397-07-30 07:17
450
0
58049
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد؛

بزرگترین آسیب فضای مجازی از دید وزارت اطلاعات

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نماینده وزارت اطلاعات عنوان کرد که بزرگ‌ترین آسیب امنیتی فضاهای مجازی ایجاد شکاف بین نخبگان و حکومت است.

سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز فرهاد دژپسند وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت امور اقتصادی و دارایی در کمیسیون حاضر شد و گزارشی از برنامه‌های خود را به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس کمیته فضای مجازی کمیسیون فرهنگی توضیحاتی را درباره طرح خود در خصوص ساماندهی پیام‌رسان‌های داخلی ارائه کرد که البته این طرح هنوز در کمیسیون به رأی گذاشته نشده و فقط آقای پژمانفر به توضیح در خصوص این طرح پرداخت.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: همچنین در جلسه امروز دو نماینده از وزارت اطلاعات با حضور در جلسه کمیسیون‌ گزارشاتی را از آسیب‌های فضاهای مجازی به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

ذوالقدر خاطرنشان کرد: نمایندگان وزارت اطلاعات تصریح کردند که فضای مجازی آسیب‌های مختلفی را برای ما به همراه دارد که مهمترین آن ایجاد شکاف بین نخبگان و حکومت است.

وی در پایان گفت: این دو نماینده وزارت اطلاعات بر این نکته تأکید کردند که پرداختن به مسائل فرهنگی با توجه به تهدیدات آن برای ما در اولویت اول قرار دارد.

منبع: فارس

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.