1397-07-27 16:33
787
1
57972
در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی؛

جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر برگزار می شود + لینک ثبت نام

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن کاویانی راد گفت: در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر برگزار خواهد شد.

به گزارش گلستان ما، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید در گفتگو با نوید شاهد گفت: با اتکا به تجربیات بدست آمده در طی چند سال گذشته وهمچنین براساس اهداف و سیاست‏های بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور شناسایی و معرفی استعدادهای هنری جامعه هدف و  همچنین برنامه ریزی فرهنگی، در جهت ارتقاء سطح دانش تخصصی آن‏ها به منظور حضور موُثر در عرصه‏های فرهنگی و اجتماعی، «جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر» را در بخش های هنرهای تجسمی،نمایشی ،سرود و ادبی تجربه خواهیم کرد.

جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر برگزار می شود

رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر،  ارتقاء دانش هنری ، مهارت‏ها و توانمندی‏های هنری هنرمندان جامعه هدف ایثارگری،ایجاد زمینه تحرک، پویایی، شادابی و نشاط بیشتر هنرمندان از طریق رقابت‏های سازنده و تعالی بخش، ایجاد فضای همدلی، هم افزایی، تعامل فرهنگی و اجتماعی و تبادل دانش و مهارت در بین هنرمندان و اساتید، ارج گذاری و معرفی توانمندی‏ها و مهارت‏های فرهنگی هنری  بالقوه و بالفعل هنرمندان شاهد و ایثارگر،  ایجاد   بستر لازم جهت ارتقای دانش،بینش هنری، هنرمندان شاهد و ایثارگر، جذب حداکثری هنرجویان شاهد به فعالیت های فرهنگی در ایجاد جریان فرهنگی مورد نیاز در فضای دانشجویی و تداوم و ثبات اندیشه و هنر در زندگی فردی و اجتماعی هنرمندان جامعه ایثارگری،  ایجاد انگیزه و فضای رقابت سالم بین هنرمندان، برای افزایش سطح کیفی تولیدات هنری، جمع آوری تولیدات هنری دانش آموزان و دانشجویان رشته‌های مختلف شامل طراحی‌، نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، پوستر، کاریکاتور  و معرفی آثار هنری و ادبی به منظور شناسایی چهره‏های برگزیده هنری به جامعه را از اهداف این جشنواره برشمرد.

وی همچنین افزود: در بخش هنرهای تجسمی رشته های عکاسی،نقاشی،طراحی گرافیک در بخش ادبی شعر و داستان در بخش تئاتر نمایش های صحنه ایی و خیابانی و در بخش سرود هنرمندان معزز شاهد و ایثارگر با هم به رقابت خواهند پرداخت. جشنواره ملی هنر شاهد و ایثارگر ، در آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد. 

علاقمندان می توانند برای دریافت فایل فراخوان و شرایط حضور در بخشهای مختلف جشنواره به سایت ایثار و نوید شاهد مراجعه نمایند.

ثبت نام شرکت کنندگان صرفا بصورت اینترنتی انجام می شود

فراخوان جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر                 فراخوان جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر
فراخوان جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر
فراخوان جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر               فراخوان جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر
فراخوان جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر
        فراخوان جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر                     فراخوان جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر
فراخوان جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر
فراخوان جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر                     فراخوان جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر
فراخوان جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.