1397-06-25 11:24
437
0
57002
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

روحانی می‌خواهد در روند رسیدگی به تخلفات سیف مانع ایجاد کند/ سیف گفته بود من دستورات روحانی را اجرا کردم!

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی می‌گوید انتصاب سیف به سمت مشاورت پولی و بانکی رئیس‌جمهور به دلیل جلوگیری از رسیدگی به تخلفات وی صورت گرفته است.

به گزارش گلستان ما، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و برخوار در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه، درگفتگو با خبرنگار مرآت در پاسخ به پرسشی درباره انتصاب سیف به سمت مشاور پولی و بانکی رئیس‌جمهور گفت: به نظر من این انتصاب به منظور ایجاد مانع بر سر راه رسیدگی به کوتاهی‌ها و تخلفات آقای سیف صورت گرفته است.

حاجی دلیگانی با انتقاد از اقدام رئیس‌جمهور برای انتصاب سیف به سمت مشاورت بار دیگر تأکید کرد: آقای رئیس‌جمهور با این انتصاب می‌خواهد برای ادامه تحقیقات درباره عملکرد آقاب سیف مانع ایجاد کند.

وی افزود: آقای سیف در پاسخ به برخی از سوالات و انتقاداتی که درباره اشتباهات و فجایع رخ‌داده در بانک مرکزی از ایشان شده بود، گفته بود من دستورات آقای روحانی را اجرا کرده‌ام و این مسأله با انتصاب سیف و پاسخگویی وی به قوه قضائیه بی‌ارتباط نیست.

بخش اصلی گفتگو با حاجی دلیگانی درباره قانون منع بکارگیری بازنشستگان و سهم تبلیغات روانی در نابسامانی‌های اقتصادی کشور به زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.