1397-06-19 14:41
436
0
56830
فریدون آسرایی:

مگر می‌توان با محرومیت‌زدایی مخالف بود / فلسفه ایجاد ارتش 20 میلیونی کمک به مناطق محروم بود/ دست یکایک جهادگران را می‌بوسم

خواننده برجسته کشور گفت: امروز بسیج باید با همان روند ابتدای انقلاب و با جان و دل به مردم مناطق محروم کمک کند، هیچ شخصی با این اقدام مخالف نیست و من دست یکایک آنها را می بوسم.

به گزارش گلستان ما؛ خواننده برجسته کشور و اهل کرج درباره فعالیت بسیجیان در مناطف محروم البرز در قالب رزمایش بسیج و گروه های جهادی به خبرنگار تیتریک گفت: فلسفه و هدف ایجاد بسیج و ارتش 20 میلیونی پس از انقلاب کمک به مناطق محروم برای ساختن مدرسه، افراد کم بضاعت جامعه و گروه هایی بود که چشم به راه یاری بسیج بودند   
 .
فریدون آسرایی با اشاره به اینکه کمک به محرومین هدف انقلاب اسلامی است افزود: متاسفانه امروز برخی این اصل را فرموش کرده اند اما اقدام اخیر بسیجیان در قالب رزمایش بسیج اقدام خوبی بوده و خداوند پدرشان را بیامرزد، چرا که در گذشته جنگ را پیش رو داشتیم و پس از جنگ عده ای از مسیر جدا شده و اصول را فراموش کردند.  


وی با اشاره به اینکه متاسفانه انحراف عده ای از مسیر انقلاب وضعیت کنونی را رقم زد به ویژه کسانی که اختلاس و مشکلات اقتصادی را موجب شدند اظهار داشت: اگر عده ای امروز جوانان را بسیجیان را برای کمک به مناطق محروم تشویق می کنند اقدام شایسته ای است که در قالب گروه های جهادی انجام می شود.  
 
آسرایی تصریح کرد: زمانیکه من از کانادا بازگشتم پیشنهاد کارت بسیج به من داده شد تعجب کردم و گفتم بسیج کارتی نبود و خودش را از جامعه جدا نمیدانست چرا که بسیج 20 میلیونی پس از انقلاب امروز به 80 میلیون مبدل شده است.  
 
وی با اشاره به اینکه نباید بسیج را یک نیروی نظامی تلقی کرد گفت: امروز بسیج باید با همان روند ابتدای انقلاب و با جان و دل به مردم مناطق محروم کمک کند، هیچ شخصی با این اقدام مخالف نیست و من دست یکایک آنها را می بوسم.  
 
فریدون آسرایی در خاتمه با تاکید بر اینکه مگر می توان با محرومیت زدایی مخالف بود افزود: امروز مردم کشور به ویژه جوانان باید به این باور برسند با هر نوع گرایشی به فکز ساختن جامعه باشند، اما اگر همدیگر را در قالب خودی و غیر خودی جدا کنیم وضعیت کنونی را شاهد خواهیم بود و درصورتی که با صلح و آرامش به اهداف اصلی انقلاب فکر کنیم وضعیت بهتری را خواهیم داشت.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.