1397-06-15 12:35
454
0
56718
مسئول سازمان بسیج کارگری کشور:

رزمایش بزرگ خدمت رسانی بسیج کارگری با نام شیفت ایثار برگزار می شود/کارگران بسیجی بدون دستمزد کار می کنند

علی حسین رعیتی فرد گفت: سه شنبه 20 شهریور ماه رزمایش بزرگ خدمت رسانی بسیج کارگری توسط کارگران بسیجی در مراکز کار و تولید سراسر کشور با نام شیفت ایثار برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا؛ علی حسین رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگری کشور گفت: در هفته دفاع مقدس به منظور آمادگی برای مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم دشمن، سازمان بسیج کارگری در تاریخ سه شنبه 20 شهریور ماه رزمایش بزرگ خدمت رسانی بسیج کارگری توسط کارگران بسیجی در مراکز کار و تولید سراسر کشور با نام شیفت ایثار برگزار می گردد.

وی گفت: در دوران 8 سال دفاع مقدس و انقلاب 14 هزار شهید از جامعه کارگری تقدیم انقلاب شده است و اکنون نیز کارگران در جنگ اقتصادی برای همراهی با انقلاب و کمک به اقتصاد کشور اقداماتی از قبیل اضافه کاری بدون دستمزد با عنوان شیفت ایثار و یا کمک به جمع اوری ضایعات کارخانه ها ،تعمیر ونگهداری دستگاه ها ،ایمنی و بهداشت و ... در مراکز کار و تولید سراسر کشور در قالب رزمایش انجام خواهند داد.

رعیتی فرد گفت: کارگران شریف با وجود فشار های اقتصادی سنگر های نبرد را ترک نکرده و با ایثار و از خود گذشتگی در حمایت از کالای ایرانی ، کار رایگان انجام می دهند و در مسیر رشد و توسعه اقتصادی کشور گام بر می دارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.