1397-06-08 03:08
674
0
56541
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

دروغ رسانه ای علیه زائران عراقی اقدامی شیطان صفتانه است/خداوند طیر ابابیل دیگری را مأمور متلاشی کردن فیل های تبلیغاتی کند

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت:از خدای متعال می خواهیم که همان گونه که دشمنان خانه کعبه؛ فیل های سپاه ابرهه را با طیر ابابیل نابود کرد؛ خداوند طیر ابابیل دیگری را مأمور و فیل ها تبلیغاتی اینان را متلاشی کند.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به دروغ پردازی رسانه ای در خصوص استفاده ابزاری از زنان ایرانی توسط زائران عراقی گفت: پرادختن به این موضوع اقدام شیطان صفتانه و استفاده ابزاری برای تخریب اخلاقیات و ارزش های انسانی است.

وی ادامه داد:چرا که اصلی ترین بنیان مردم مسلمان ثابت قدم بودن در مسیر اعتقادی، اسلامی و تکیه به ائمه طاهرین علیه السلام است و با توجه به قداستی که برای اماکن مقدسه  و عتبات عالیات داریم  همواره در آن اماکن حضور پیدا می کنیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مسلمانان با حضور در حرم ائمه طاهرین علیه السلام تلاش بر تقویت قدرت های اعتقادی و معنوی خود دارند که با  آن می توانند در مسیر زندگی و مبارزه با مستکبرین گام بر می دارند.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی عنوان کرد:دشمنان دین و انسانیت می خواهند به بنیان های اعتقادی، معنوی و قدسی بشر را آسیب بزنند و توجه به اماکن مقدس را زیر سوال ببرند.

این مقام مسئول با بیان اینکه البته مردم شریف و مسلمان هیچ گاه فریب این شیطان صفتان را نمی خورند، ابراز کرد: در شگفت نیستیم از اینکه این شیطان صفتان دست به چنین اقدامات مزدورانه بزنند و آنها هر چه که انجام دهند دور از انتظار نیست.

وی تأکید کرد: توجه بیشتری داشته باشیم که چه سرمایه های عظیمی داریم و باید از بنیان های اعتقادی در این زمینه بهره مند باشیم؛ چرا که آنها پشتوانه های ما را نشانه گرفته اند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ما سرمایه های عظیم قدسی در اختیار داریم، تصریح کرد:از خدای متعال می خواهیم که همان گونه که دشمنان خانه کعبه؛ فیل های سپاه ابرهه را با طیر ابابیل نابود کرد؛ خداوند طیر ابابیل دیگری را مأمور و فیل ها تبلیغاتی اینان را متلاشی کند.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی در پایان با اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: تا حقیقت برای تمامی آحاد بشر مسلمان و غیر مسلمان آشکار شود و حقانیت دین و ولایت بیشتر هویدا گردد و بساط کفر، استکبار و سلطه گری در عالم برچیده شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.