1397-06-05 15:27
468
0
56444
مقصودی خبر داد:

اولویت با استیضاح وزیر کشور و آموزش و پرورش نیست/ آخوندی و شریعتمداری به مجلس بیایند با رای بالاتری استیضاح می شوند

نماینده مردم سبزوار گفت: در گام بعدی وزیر راه هم اگر به مجلس بیاید استیضاح شده و برکنار می شود و پیشنهاد ما به اقای روحانی این است که قبل از اینکه مجلس دست به استیضاح این دو وزیر بزند، خود تغییراتی در کابینه دولت بدهد و این وزرا را برکنار کند.

به گزارش گلستان ما، حسین مقصودی، عضو کمیسیون شوراها و نماینده مردم سبزوار در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص استیضاح کرباسیان وزیر اقتصاد در مجلس اظهار داشت: استیضاح کرباسیان انجام شد و این در حالی است که استیضاح سه وزیر دیگر یعنی اموزش و پرورش، وزیر راه مسکن و شهرسازی وزیر کشور و وزیر صنعت هم در دستور کار قرار دارد و نمایندگان پیگیر آن هستند.

وی در ادامه افزود: موضوع اول کشور و خواست مردم استیضاح وزیر آموزش و پرورش و یا وزیر کشور نیست بلکه اوضاع اقتصادی اولویت کشور است.

نماینده مردم سبزوار همچنین تاکید کرد: اقای ربیعی و اقای کرباسیان با استیضاح رفتند و به جرات می گوییم اگر وزیر صنعت به مجلس بیاید با رای بالاتری استیضاح می شود.

مقصودی در ادامه گفت: در گام بعدی وزیر راه هم اگر به مجلس بیاید استیضاح شده و برکنار می شود و پیشنهاد ما به اقای روحانی این است که قبل از اینکه مجلس دست به استیضاح این دو وزیر بزند، خود تغییراتی در کابینه دولت بدهد و این وزرا را برکنار کند.

وی در خصوص دلایل وزیر صنعت اظهار داشت: اوضاع نا به سامان واردات خودرو، موضوع گمرک ها و مشکلات آنها، قیمت های نجومی خودرو و ... از دلایل استیضاح وزیر صنعت است در ماه های اخیر بیشترین افزایش قیمت های سرسام اور در حیطه کاری وزیر صنعت بوده است.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.