1397-06-04 09:29
459
0
56391
عضو جمنا اعلام کرد؛

اعضای شورای مرکزی "جمنا" در یک قدمی تغییر/ تشکیل جلسه با حضور 400 نفر از اعضای کمیته ها و استان ها برای حل مشکلات اساسی کشور

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) گفت: پس از تشکیل شوراهای شهرستانی که احتمالا تا پایان سه ماهه سوم سال انجام شود، مجمع ملی در تهران برگزار خواهد شد و اعضای مجمع، نفرات شورای مرکزی را انتخاب خواهند کرد.

به گزارش گلستان ما، سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهار داشت: جلسات انتخاباتی جمنا هنوز آغاز نشده است و مشغول بازسازی ساختار جمنا در سطح استان‌ها و کمیته‌های تخصصی و اقشاری هستیم.

وی افزود: روز دوشنبه جلسه‌ای با حضور 400 نفر از اعضای کمیته‌ها و استان‌ها برگزار خواهد شد و در این جلسه علاوه بر بررسی ساختار استان‌ها به تحلیل و ارائه راهکار برای حل مشکلات اساسی که در کشور وجود دارد خواهیم پرداخت.

عضو شورای مرکزی جمنا تصریح کرد: فرصت برای فعالیت انتخاباتی بسیار است و آنچه مشکل اساسی امروز کشور است مسئله "اقتصاد" است و ما امیدواریم بتوانیم با ارائه راهکار به نهادهای مختلف در حل مشکلات کشور موثر باشیم.

وی در خصوص تغییر اعضای شورای مرکزی جمنا گفت: پس از تشکیل شوراهای شهرستانی که احتمالا تا پایان سه ماهه سوم سال انجام شود، مجمع ملی در تهران برگزار خواهد شد و اعضای مجمع، نفرات شورای مرکزی را انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.