1397-06-04 08:05
499
0
56390
نماینده علی آباد کتول در مجلس:

وزیر اقتصاد شانس کمی برای ماندن دارد

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس با اشاره به جلسه استیضاح وزیر اقتصاد گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی نا به سامان در کشور، او شانس کمی برای ماندن دارد.

به گزارش گلستان ما، اسدالله قره خانی در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه با اشاره به جلسه امروز استیضاح وزیر اقتصاد اظهار کرد: مجلس چند ماه قبل با ورود به مسئله کاهش ارزش ریال و افزایش قیمت دلار، وزرای اقتصاد، صنایع، رفاه و رییس بانک مرکزی را دعوت کرد و هشدارها و راهکارهایی را نیز ارائه کرده بود، اما شاهدیم که نه تنها آن موارد حل نشد، بلکه هرچه جلو آمدیم وضع بدتر و دلار گرانتر شد.

وی تصریح کرد: در پی ان اتفاقات، مسائل دیگری مانند احتکار، خالی شدن اندوخته ی بانک ها توسط مردم برای تبدیل ریال هایشان به دلار به وجود آمد که در نتیجه آن جامعه دچار التهاب و بی اعتمادی به آینده شد.

قره خانی با اشاره به اینکه رییس بانک مرکزی باید خیلی زودتر از وقوع این بحران ها تغییر می کرد، اذعان داشت: متاسفانه تصمیمات به درستی و به موقع گرفته نشد که امروز شاهد این بلبشوی اقتصادی در کشور هستیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تعطیلی صرافی ها کار اشتباهی بود و تک نرخی دلار سبب نا به سامانی و احتکار و.. شد، اظهار کرد: باید قیمت دلار برای کالاهای اساسی ۴۲۰۰ بود و بازار دومی که برای آن هایی که برای تجارت، مسافرات می روند و... دلار نیاز دارند، وجود داشت.

قره خانی با بیان اینکه وزیر رفاه نیز به عنوان کسی که 30 درصد اختیار را در دست دارد، یکی از افرادی است که در وضع امروز اقتصاد کشور دخیل است، گفت: همچنین وزیر اقتصاد نیز به عنوان یکی از افراد اصلی دست اندرکار در مدیریت اقتصادی کشور، باید پیش از این ها، چنین مشکلاتی را پیش بینی، بررسی و به مجلس و رسانه ها اطلاع می داد.

نماینده مردم علی آباد کتول در پاسخ به اختمال ماندن یا نماندن وزیر اقتصاد گفت: بستگی دارد که مخالفان و موافقان چه بگویند ولی او شانس کمی بر ای ماندن دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.