1397-06-03 13:30
6923
0
56368
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس:

خیانت های صورت گرفته در خصوص نوسانات نرخ ارز قابل گذشت نیست/ عناصر نفوذی در بانک مرکزی با برنامه های دشمن عمل کردند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس گفت: خیانت های که در خصوص نوسانات نرخ ارز در کشور صورت گرفته است قابل گذشت و جبران نیست و باید شفافیت های لازم در این خصوص صورت بگیرد.

به گزارش گلستان ما، محمد ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس و نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص نوسانات نرخ ارز در ماه های اخیر در کشور گفت: بیشتر نوساناتی که در بازار ارز در ماه های اخیر ایجاد شده است به خیانت های صورت گرفته از سوی افرادی که در بانک مرکزی فعالیت داشتند، بر می گردد.

رضایی با اشاره به وجود عناصر نفوذی در بانک مرکزی، اظهار کرد: عناصر نفوذی در بانک مرکزی متناسب با برنامه های دشمن عمل کردند و این نوسانات را در بازار ارز ایجاد کردند.

وی با اشاره به اینکه عناصر نفوذی در داخلی و خارج با هماهنگی این نوسانات را در نرخ ارز به وجود آوردند، بیان کرد: همزمان با برنامه های که در داخل در خصوص نوسانات نرخ ارز ایجاد شد، آمریکا هم سناریو درگیری، اختشاش و فراخوان های را صادر کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس با تاکید بر اینکه نوسانات ارزی در شرایطی به وجود آمد که درآمد نفتی خیلی بهتر از گذشته و دخایر ارزی خوبی داشتم، ادامه داد: در واقع ذخایر و پشتیبانی ارزی کشور روز به روز بهتر از گذشته بوده و هیچ دلیلی برای به وجود آمدن این مشکل وجود نداشت.

رضایی در خصوص اظهارات رییس کل سابق بانک مرکزی مبنی بر اینکه افزایش قیمت دلار به هشت هزار تومان و بالاتر که از دستورات نهاوندیان بوده است گفت: خیانت های که در خصوص نوسانات نرخ ارز در کشور صورت گرفته است قابل گذشت و جبران نیست و باید شفافیت های لازم در این خصوص صورت بگیرد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رئیس سابق بانک مرکزی باید دلایل نوسانات نرخ ارز را برای مردم روشن کند که اگر نقشی در این زمینه نداشته است و دستور گیرنده بوده باید موضوع را اعلام کند، که از چه کسی دستور گرفته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.