1397-06-03 09:33
440
0
56360
دبیر هیأت رئیسه مجلس:

بی برنامگی و سوءمدیریت مسئولان دولتی ارز را به اینجا رساند/ رئیس جمهور باید پاسخگوی وضعیت فعلی باشد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: امیدواریم تا دیگر نشده همه بسیج و منسجم بشوند و مدیریتی را در دست بگیرند و مردم را از معیشتی که دارند، نجات دهند.

به گزارش گلستان ما، اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ در خصوص اظهارات آقای سیف رئیس کل سابق بانک مرکزی مبنی بر "دستور آقای نهاوندیان که دلار را به 8 هزار تومان برسد"، اظهار کرد: آنچه برای مردم و مجلس مشهود است، بی برنامگی و سوءمدیریت در ارز و خروج ارزی از کشور به صورت ورود کالایی با ارز دولتی است.

وی ادامه داد: اینکه ارزی از کشور خارج می‌شود و یا دلار به 8 هزار تومان می‌رسد و مقصر کیست؟ دیگر فرقی ندارد که آقای نهاوندیان باشد یا آقای سیف و یا فرد دیگری؛ بهرحال آقای رئیس باید پاسخ این‌ مشکلات را به مردم به صورت شفاف بدهد.

دبیر هیأت رئیسه مجلس گفت: در روزی که رئیس جمهور در مجلس حاضر شود، قطعا" یکی از سؤالات ما در این زمینه است که انتظار می‌رود رئیس جمهور پاسخ شفافی در این زمینه بدهند چراکه خسارت سنگینی که بر جامعه بخصوص فقرا و نیازمندان گذاشته.

وی گفت: سوء مدیریتی در کشور ارز را به این اوضاع رسانده و تنها باید رئیس جمهور پاسخ این نوع مدیریت باشد.

رنجبرزاده اذعان داشت: اینکه ارز پایین بوده و باید بالا می‌رفته این هم خود نوعی سوء مدیریت است و اگر قرار بوده به صورت کاذب و انقباضی ارز را پایین نگه دارند چرا در سال‌های گذشنه اقدامی صورت نگرفته است.

وی گفت: اگر مقایسه ای در این زمینه داشته باشیم، دولت‌های ما بخاطر مسئله انتخابات همیشه واقعیت‌های علمی و شیوه دقیق مدیریتی را کنار می‌گذارند و به شکل مسکن تجویز می‌کنند که در دوره دوم چیزی برای خود داشته باشند. و این یک ضرر به مردم است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس تأکید کرد: امیدواریم تا دیگر نشده همه بسیج و منسجم بشوند و مدیریتی را در دست بگیرند و مردم را از معیشتی که دارند، نجات دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.