1397-05-29 05:44
372
0
56214

بخشنامه محسنی بندپی به زیر مجموعه های وزارت کار/ انتخاب هیئت مدیره‌ها و مدیران عامل صرفا از طریق "فراخوان عمومی" و با تایید سرپرست انجام شود+سند

انوشیروان محسنی‌بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی بخشنامه‌ای هرگونه انتصاب در شرکت‌ها، هلدینگ‌های تابعه و شرکت‌های رده اول که مستقیما به هلدینگ‌ها متصل هستند را مشروط به تایید خود کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا؛ انوشیروان محسنی‌بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی بخشنامه‌ای هرگونه انتصاب در شرکت‌ها، هلدینگ‌های تابعه و شرکت‌های رده اول که مستقیما به هلدینگ‌ها متصل هستند را مشروط به تایید خود کرد.

در بخشی از این بخشنامه آمده است: به منظور فراهم‌سازی فرصت‌های برابر برای همه‌ی واجدین شرایط، انتخاب اعضای هیئت مدیره‌ها و نیز مدیران عامل شرکت‌ها و هلدینگ‌های تابعه و شرکت‌های رده اول که مستقیما به هلدینگ‌ها متصل هستند، صرفا از طریق "فراخوان عمومی" و بررسی رزومه نخبگان صورت خواهد گرفت؛ در این خصوص لازم است گزینه منتخب کمیته انتصابات، به منظور تصمیم‌گیری نهایی منضم به اسناد مثتبه و پیوست گزارش دقیق فرآیند انتخاب، به دفتر اینجانب ارسال شود. بدیهی است هر گونه انتصاب خارج از این فرآیند غیرقابل قبول است.

همچنین در خصوص انتصاب معاونین و مدیران بلافصل ستادی و اجرایی لازم است روسای محترم سازمان‌ها، صندوق‌ها و موسسات وابسته پس از هماهنگی و اخذ تایید اینجانب اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که پیش‌ از این برخی انتصابات در شرکت‌ها و هلدینگ‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حاشیه‌ساز شده بود و برخی نمایندگان مجلس از استفاده رانتی از هلدینگ‌های وابسته به وزارت کار انتقاد داشتند.

یکی از این انتصابات که حواشی بسیاری را به همراه داشت انتصاب آقازاده دهه هفتادی محمد علی وکیلی به مدیرعاملی یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شستا بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.