1397-05-28 14:33
691
0
56188
ضد و نقیض گویی های نماینده فراکسیون امید ادامه دارد؛

چرا محمد علی وکیلی در مورد فرزندانش واقعیت را نگفت؟

دارای سه فرزند هستم ، هادی فوق لیسانس هفت سال است کارمند یک شرکت است . مهدی فوق لیسانس ( همان که به دروغ مدیر عامل معرفی می شود) بدون اشتغال در جای دولتی، سردبیر روزنامه ابتکار است. راضیه؛ لیسانس و بیکار . خدا از سر تقصیر ناشران دروغ بگذرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا، اخیراً کمپینی با عنوان فرزندت کجاست در فضای مجازی تشکیل شده و از مسئولان خواسته می شود که در مورد فرزندان خود شفاف سازی کنند. محمد علی وکیلی نماینده مردم تهران در مجلس نیز که حواشی زیادی را با خود یدک می کشد به این کمپین پیوست و در مورد فرزندان خود در توئیتر نوشت:

دارای سه فرزند هستم ، هادی فوق لیسانس هفت سال است کارمند یک شرکت است . مهدی فوق لیسانس ( همان که به دروغ مدیر عامل معرفی می شود) بدون اشتغال در جای دولتی، سردبیر روزنامه ابتکار است. راضیه؛ لیسانس و بیکار . خدا از سر تقصیر ناشران دروغ بگذرد.

علیرغم گفته های محمد علی وکیلی نماینده مجلس هادی وکیلی فرزند وی عضو هیئت مدیره شرکت دوده صنعتی پارس است ، هادی به نمایندگی از شرکت کربن ایران که 22.26 درصد سهام شرکت دوده صنعتی پارس را در اختیار دارد عضو هیئت مدیره این شرکت است. این شرکت از زیر مجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی اما ماجرای حضور مهدی وکیلی شرکت صنعتی کاوشگران آتیه صبا نیز وارونه مطلب نوشته است، وکیلی پیشتر در گفت و گو با شرق درباره مهدی وکیلی گفته بود: پسرم یک‌ سال‌ و نیم است که در آن شرکت کارمند است. مسئولش رفته جای دیگری و چون پسرم آنجا مدرک تحصیلی‌اش بالاتر بوده، ایشان را سرپرست کردند.

وکیلی در مورد دخترش راضیه نیز گفته است که لیسانس است و بیکار ولی نگفته چطور این خانم لیسانس و بیکار سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری گرفته است.

لازم است آقای وکیلی حقایق را به مردم به بگوید، البته انتظار است ایشان در مورد داراب وکیلی برادر وی که عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه بهشهر است. عمده سهامدار شرکت تحت مالکیت داراب وکیلی شرکت سرمایه گذاری گروه ملی است که همشهری اش خداداد غریب پور سکان هدایت آن را بر عهده دارد.

ناصر وکیلی دیگر برادر محمد علی نیز عضو هیئت مدیره شرکت حفاری استوان کیش است.

آقای وکیلی در پایان توئیت اش جمله زیبایی گفته است که مجدد بازنشر می کنیم؛ خدا از سر تقصیر ناشران دروغ بگذرد.

پی نوشت: اطلاعات و مستندات نامبردگان در سایت های شرکت های مذکور قابل مشاهده است.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.