1397-05-24 13:31
540
0
56072
تهیه کننده حامی روحانی:

فکر کردیم با انتخاب روحانی شرایط بهتر می شود/ منکر ضعف کابینه نیستیم/ هزینه شعارهایی را می دهیم که قدرت اجرا کردنش را نداریم

جمال ساداتیان تهیه کننده سینما گفت: مردم پای صندوق رای می آیند تا شرایط آرامی را داشته باشند، آن شرایط آرام فراهم نشده است و شرایط بهبودی نیست.

به گزارش گلستان ما، جمال ساداتیان تهیه کننده سینما و یکی از حامیان حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، در خصوص شرایط کنونی کشور و نابسامانی های اقتصادی و نارضایتی مردم از اوضاع موجود در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: کشور ما این قدر فراز و فرود دارد که فکر کردیم با انتخاب آقای روحانی شرایط بهتری برای کشور فراهم خواهد شد، با این نیت به آقای روحانی رای دادیم.

وی افزود: این داستانی هم که آمریکا درست کرده، بخش ثانویه قضیه است ولی اگر تصور کنیم که اگر آقای روحانی سر کار نمی آمد و پرونده ما را از شورای امنیت خارج نمی کرد و این شازده که الان در آمریکا بر سر کار آمده است با چماق سازمان ملل چه بلایی می توانست سرمان بیاورد، الان اراده تمام دنیا بر همکاری با ایران است که آمریکا نمی گذارد، حالا اگر پرونده مان در شورای امنیت بود و این فشار هم روی سر ملت بود قطعا اوضاع و احوال کشور بدتر می شد، ولی این که آقای روحانی چه کاری کرده است به نظر من از بین کاندیداهای موجود در انتخابات بهترین گزینه بود و هنوز هم از او حمایت می کنم؛ چون که به نظر من کاندیداهای دیگرمان اوضاع کشور را وخیم تر می کردند؛ ما الان با تمام دنیا تعامل می کنیم و وضعیتمان این است حالا اگر می خواستیم با افراط گری کشور را اداره کنیم معلوم نبود وضعیت کشورمان چه می شد.

ساداتیان در ادامه عنوان داشت: اقتدار ملی مان کم نشده است، توصیه های دینی مان تماما بر تعامل است؛ این که چوب برداشته ایم با تمام دنیا می جنگیم و زورمان هم به هیچکس نمی رسد و فقط عوارض تخریبی آن را می بینیم غلط است.

وی اظهار داشت: مثلا اگر کس دیگری جای حسن روحانی انتخاب می شد چه کاری می خواست و می توانست انجام دهد که الان وضعیت بهتر از این باشد؟ آن آدمی که بر سر کار می آمد قطعا پرونده ایران را نمی توانست از شورای امنیت خارج کند؛ او چه کاری می توانست برای کشور انجام دهد که فکر می کنیم الان روحانی انجام نداده است؟

این تهیه کننده سینما بیان داشت: ما هنرمندان جریان اعتدال را دنبال می کنیم و با شعارهای اعتدال رفتیم و رای دادیم، فکر می کردیم که بتوانیم هماهنگ کنیم و از مردم هم خواهش کنیم تمایلشان را به سمت اعتدال بیاورند؛ این که دولت و کابینه آقای روحانی در مجموع قدرتمند نیست و ضعف دارد کسی منکرش نیست؛ بحث من این است که اگر کسی دیگر هم جای روحانی بود چه کاری می خواست و می توانست بکند؟

جمال ساداتیان در پایان گفت: ما عموما در کشور هزینه شعارهایی را می دهیم که قدرت اجرا کردنش را نداریم، به جای آن که شرایط آرامی برای کشور درست کنند تا مردم بتوانند امورات روزمره خود را بگذرانند، اما این مردم را در تنش انداخته اند.

وی مدعی شد که بهترین کار این است که جریانات کلیدی کشور را رفراندوم کنند تا مردم رای بدهند، مثلارفراندوم بگذارند که مردم با آمریکا مذاکره دوباره موافق هستند یا خیر؟ مردم پای صندوق رای می آیند تا شرایط آرامی را داشته باشند، آن شرایط آرام فراهم نشده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.