1397-05-23 11:55
438
0
56041
مادر شهید اهل قلم سید محمدطاهر طاهری:

کوتاهی در مسوولیت حق‌الناس است/ مسوولان دلسوز برای مهار گرانی تلاش کنند

مادر شهید اهل قلم سید محمدطاهر طاهری از مسوولان خواست که به معنای واقعی کلمه خادم مردم باشند و گفت: کسانی که در جامعه اسلامی مسوولیت گرفتند باید بدانند کوتاهی در مسوولیت حق‌الناس بزرگی بر گردن آنهاست.

به گزارش گلستان ما، هفته خبرنگار بهانه‌ای شد تا با خانواده یکی از شهدای اهل قلم استان گلستان که به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه نیز معرفی شده بود دیدار صمیمی داشته باشیم.

خانواده شهید طاهری در عین سادگی و بی‌آلایشی به گرمی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اعضای بسیج رسانه و تعدادی از خبرنگاران استقبال کردند.

همسر مرحوم آیت‌الله سیدحبیب‌الله طاهری‌گرگانی در حالی که با گرمی از مهمانان استقبال و خوش‌آمدگویی می‌کرد، گفت: مسوولان دلسوز برای مهار گرانی و رفع مشکلات مردم تلاش کنند کسانی که در جامعه اسلامی مسوولیت گرفتند باید بدانند هرگونه کوتاهی در وظایف‌شان، حق‌الناس بزرگی بر گردن آنهاست.

مادر شهید طاهری با بیان اینکه فردای قیامت باید پاسخگوی اعمالمان باشیم، خطاب به مسوولان گفت: هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد مسوولیت سنگینی را بر عهده گرفته است و باید روز قیامت پاسخگوی اعمال خود باشد خدا همه ما را با مسوولیت امتحان می‌کند باید بدانیم که هر کسی در حق دیگران کوتاهی کند روزی باید جواب پس بدهد.

این مادر شهید در حالی که از مسوولان دلسوز خواست تا برای مهار گرانی در جامعه تلاش کنند، ابراز کرد: هرکس در هر شغلی که به مردم خدمت می‌کند باید خدا را درنظر بگیرد و از مسوولیت خودش و تکلیفی که بر گردن گرفته است کوتاهی نکند.

باید ببینیم چرا امروز مردم دچار مشکل شدند مسوولان دلسوز برای رفع مشکلات مردم کاری کنند این‌همه گرانی در جامعه برای چیست این گرانی‌ها حکایت از آن دارند که برخی خدا را در نظر ندارند.

این مادر شهید احتکار را امری ناپسند دانست و گفت: بیایید با هم مهربان باشیم برای یکدیگر دلسوز باشیم و نباید مسوولان برای خدمت به مردم امروز و فردا کنند هر انسان دو ملک بر روی شانه‌هایش دارد و هر عملی که انجام می‌دهیم چه کار خیر باشد و چه شر توسط این دو ملک نوشته می‌شود.

هر کسی که حقش را ضایع کردیم روزی این کارمان گریبان ما را خواهد گرفت حتی یک عالِم نمی‌تواند به کسی ظلم کند علم باید برای آسایش رفاه مردم به خدمت گرفته شود.

مادر شهید طاهری ارتباط بین روحانیون و مردم را مهم خواند و گفت: مردم باید با روحانیت ارتباط بیشتری برقرار کنند و پای سخنرانی علما بنشینند تا به واسطه روشنگری آنها از خواب غفلت بیدار شوند فقط برای دنیا کار نکنیم باید از عمر گران‌مایه برای آخرت توشه و عمل صالح برداریم و مرگ آنقدر نزدیک است که نباید از آن غفلت کنیم همیشه باید مراقب اعمال رفتارمان باشیم.

این مادر شهید خطاب به مسوولان گفت: برای دنیا کار نکنیم و قصدمان فقط برای رضای خدا باشد واقعا مسوولیت سنگینی بر روی دوش مسوولان گذاشته شده است پیروی از ولایت فقیه را در قول و عمل سرلوحه کارمان قرار دهم اگر غافل شدیم قطعا به گمراهی و غفلت پیش رفتیم.

خدمت کردن به مردم هرگز نزد خداوند متعال گم نخواهد شد مبادا به زیردستان ستم وارد شود حق مردم باید به درستی ادا شود اگر همه دلسوز یکدیگر باشیم دنیا پیچیده نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در پایان این دیدار از خانواده شهید طاهری با اهدای گل و یک جلد از کلام‌الله قرآن کریم تجلیل شد./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.