1397-05-23 12:33
486
0
56038
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

طرح "از کجا آورده اید" در کمیسیون حقوقی مجلس نهایی شد/ کوتاهی مجلس در تذکر به دولت به خاطر تعلل در راه اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: طرح از کجا آورده اید یکی از دستورکار های ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز است و دولت هم در این موضوع ورود کرده است و به نظر می رسد اکثر نمایندگان با این طرح موافقت کنند.

به گزارش گلستان ما، حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص طرح "از کجا آورده اید مدیران و مسئولان" اظهارداشت: طرح از کجا آورده اید مسئولان و مدیران در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به جمع بندی رسیده است و به زودی این طرح در صحن علنی مجلس مطرح می شود.

وی بر همین اساس اضافه کرد: پیش بینی ما از این طرح این است که نمایندگان بسیاری از این طرح در مجلس استقبال می کنند ، چرا که این طرح خواسته بسیاری نمایندگان و مردم در راستای شفاف سازی اموال مسئولان دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس  ادامه داد: طرح از کجا آورده اید یکی از دستورکار های ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز است و دولت هم در این موضوع ورود کرده و به نظر می رسد اکثر نمایندگان با این طرح موافقت کنند.

حاجی دلیگانی همچنین در خصوص سامانه شفافیت حقوق ومزایای مدیران و مسئولان گفت: بر اساس ماده 29 برنامه ششم توسعه دولت مسئولیت داشت سایت مربوط به این سامانه را در کشور ایجاد کند ، صحبتهایی درباره ایجاد و چگونگی ایجاد این سایت در مجلس می شود ولی هنوز دولت اقدام جدی برای ایجاد این سایت انجام نداده است.

وی افزود: مجلس هم در این زمینه کوتاهی کرده و باید هرچه زودتر نمایندگان در این باره به دولت اخطار و تذکر های لازم را بدهند، دو هفته قبل بنده در صحن علنی به دولت درباره تعلل در این خصوص تذکر شفاهی دادم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.