1397-03-30 12:59
507
0
54517
نماینده سابق شرق گلستان:

ایران زیر بار خود تحریمی و تعهدات FATF نمی رود

نماینده شرق گلستان در مجلس نهم گفت: کمک به ستم دیدگان یکی از آرمان های این نظام است و ایران به هیچ عنوان زیر بار تعهدات FATF و خود تحریمی نمی‌رود .

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، عبدالکریم رجبی در گفتگویی اظهار کرد: این کارگروه(FATF) ایران را از لیست دارای ریسک مالی پرخطر تعلیق کرده است.

وی افزود: قرار گرفتن ایران در لیست این کارگروه باعث بهبود روابط بانکهای ایران با بانکها و بنگاههاي مالی جهان و درنتیجه باعث رشد شاخص های اقتصادی و تسهیل روابط بین بانکی بین المللي می شود.

رجبی تاکید کرد: اما این اقدام مستلزم تعهداتی است که از سوی ایران باید داده شود که بیشتر تعهد سیاسی است تا فنی و از نظر ایران بعضی از این تعهدات خط قرمز نظام و رهبری و خود تحریمی محسوب می شود.

نماینده شرق گلستان در مجلس نهم اشاره ای به مهمترین تعهداتی که از  ایران گرفته می شود، داشت و تصریح کرد: عدم کمک مالی به رزمندگان فلسطین، حزب الله، سپاه قدس و رزمندگان سوریه که از نظر طرف مقابل در لیست گروههای تروریستی قرار گرفته اند، از جمله مهمترین خواسته های این کارگروه است و ایران به هیچ عنوان زیر بار این تعهد نخواهد رفت چون دولت و مردم ایران کمک به ستم ديدگان و گروههای مقاومت را آرمان خود می داند.

نماینده شرق گلستان در مجلس نهم تاکید کرد: نمایندگان مردم در مجلس و مسئولین کشور باید هوشیار  باشند تا آسیبی به آرمان ملت و رسالت نظام و رهبری نرسد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.