1397-03-23 18:28
440
0
54321
عضو کمیسیون انرژی مجلس:

امسال افزایش قیمت بنزین نداریم/ دولت نظری داشته باشد باید با مجلس در میان بگذارد

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: این روزهای بحث های سهمیه بندی و افزایش نرخ سوخت در برخی از رسانه ها مطرح است که واقعیت ندارد ، در سال جاری نه سهمیه بندی خواهیم داشت نه اینکه قیمت بنزین افزایش پیدا می کند.

به گزارش گلستان ما، علی گل‌مرادی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار راه دانا؛ با اشاره به موضوع سهمیه بندی بنزین در کشور اظهارداشت: موضوع سهمیه بندی بنزین به صورت جدی مورد و بحث وبررسی در مجلس قرار نگرفته است و در جلسات کمیسیون انرژی نیز بحثی در این رابطه مطرح نشده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در وزارت نفت هم چنین موضوعی مطرح نشده است، گفت: نمایندگان حاضر در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در جلساتی که با مسئولان وزارت نفت داشته اند نیز چنین موضوعی از سوی وزارت نفت مطرح نشده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: این روزهای بحث های سهمیه بندی و افزایش نرخ سوخت در برخی از رسانه ها مطرح است که واقعیت ندارد ، در سال جاری نه سهمیه بندی خواهیم داشت نه اینکه قیمت بنزین افزایش پیدا می کند.

گل مرادی در پایان گفت: اگر دولتی ها و وزارت نفت در این باره نظری دارند حتما باید با مجلس در میان بگذارند که تا به امروز چنین موضوعی در مجلس مطرح نشده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.