1397-03-21 18:27
606
0
54248
کیهان ملکی:

استفاده از سلبریتی ها برای حمایت های سیاسی ابلهانه است/ یکی از بی خاصیت ترین جناح هایی که من از آن حمایت کرده ام جناح حاکم بر دولت است + فیلم

کیهان ملکی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: به نظر من استفاده از سلبریتی ها برای چنین تصمیم گیری هایی کار ابلهانه ای است و همینطور حذف آن هم درست نیست، یک نفر ممکن است که در یک حوزه تخصص نداشته باشد اما نکته نظرهای درستی داشته باشد.

به گزارش گلستان ما، کیهان ملکی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص فعالیت های اخیرش در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: در حال تمرین یک تئاتر هستم، دو فیلمنامه را در دست کار دارم که اگر خدا بخواهد و شرایط فراهم شود قصد ساختن آن ها را دارم.

وی در مورد علت کم کاری اش گفت: کم کاری هنرمند عوامل زیادی دارد، ممکن است دلیل شخصی داشته باشد، ممکن است به خاطر جنس و محدودیت کارهای پیشنهادی باشد و یا ممناعت هایی برای آن هنرمند وجود داشته باشد.

ملکی در ادامه بیان داشت: هیچ وقت نفهمیدم که مشخصا این ممانعت ها از کجا ابلاغ می شود و فکر می کنم که تنها به یک نهاد هم مربوط نمی شود؛ به دلیل این که رسمی نیست قابل پیگیری هم نیست و حتی استناد حقوقی هم نمی توان کرد، یعنی نمی توان گفت از یک جایی که مانع فعالیت هنری کسی است برویم شکایت کنیم؛ در نتیجه ما در این حوزه دچار ابهام هستیم، البته من ادعا نکرده ام که ممانعت از حضورم می شود، برخی از ممانعت ها خیلی ظریف اتفاق می افتند و صراحتی در آن وجود ندارد، فقط شما به مرور می بینید که پیشنهادها کمتر شده و پیشنهادهای اندکی هم که وجود دارند جذاب نیستند، شما کم کم به این نتیجه می رسید که می خواهند شما را کنار بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: من جزو بازیگرانی هستم که سال ها است کم کار هستم، بخش اعظم دلیل این کم کاری به خاطر پیشنهادهای نه چندان جذاب است، بخشی دیگر به خاطر حساسیت های شخصی است، من انتظار بیشتری از پیشنهادها دارم.

این بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: بعد از رسانه ای شدن اعتراضاتی که از طرف من یا دیگر دوستان رخ داده است مقداری پیشنهادات بیشتر شده و این خیلی بکر و تازه است و ربطی به 16 سال گذشته ندارد، دوستان و همکاران خوب و جدیدی آمده اند که بسیار هم توانمند هستند، درواقع به شکل ویترینی و گلخانه ای حمایت می شوند و بخش عمده ای از دوستان ما که توانایی، تجربه و تحصیلات و طرفدار دارند، دیگر حضور ندارند.

وی در مورد جریان ساز بودن هنرمندان گفت: ما عوام هستیم، من و سایر همکارانم جزو عوام محسوب می شویم و جزو فرهیختگان به حساب نمی آییم، البته در بین ما افراد فرهیخته کم نیستند، اما لزوما به دلیل داشتن شهرت نمی توان گفت که آن فرد جزو عوام نیست.

ملکی ادامه داد: ممکن است اظهار نظر هنرمندان تاثیراتی بر مردم داشته باشد، به تازگی دارند کاری می کنند که دوره بعد سلبریتی ها نتوانند از کسی حمایت کنند؛ این اتفاق قبلا در شورای شهر افتاده است، یعنی چهره های ورزشکار که در شورای شهر حضور داشتند در این دوره حذف شدند؛ این ها بیشتر بازی های جناحی، سیاسی است.

وی در مورد استفاده از سلبریتی ها در میادین سیاسی گفت: به نظر من استفاده از سلبریتی ها برای چنین تصمیم گیری هایی کار ابلهانه ای است و همینطور حذف آن هم درست نیست، یک نفر ممکن است که در یک حوزه تخصص نداشته باشد اما نکته نظرهای درستی داشته باشد.

بازیگر سریال "همسفر خورشید" در ادامه اذعان داشت: هنرمندان هم مانند هرکس دیگری نظراتی دارند و به نتایجی می رسند و به دلیل این که به نظراتشان قائل هستند فکر می کنند که باید آن را تعمیم دهند و مردم را در جریان بگذارند و به روی جامعه تاثیر بگذارند؛ برخی می گویند که هنرمند برود و رای خود را بدهد و به کسی کاری نداشته باشد، اما باید گفت که این کارشان منع قانونی ندارد و خب البته همینطور عوارضش را باید تحمل کنند.

کیهان ملکی در پاسخ به این که آیا برای حمایت از رئیس جمهور در بحبوحه انتخابات سلبریتی ها پیشنهادات مالی داشته اند گفت: یکی از بی خاصیت ترین جناح هایی که من از آن حمایت کرده ام ، همین جناح است چرا که هروقت این جناح سر کار می آید من کم کارترین دوران زندگی ام را تجربه می کنم، به شدت در این حوزه بی وفا هستند و ربطی ندارد که من زمان انتخابات به جیب و شرایط خودم فکر کنم؛ انحصارشان خیلی محدود است و ما را دوست ندارند و کمتر به ما بازی می دهند.

دانلود فیلم گفتگو

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.