1397-03-20 12:28
572
0
54201
بازیگر سینما و تلویزیون:

عضو هیچ باندی نیستم/ باندبازی و مافیای سینمای ما در حد قربان صدقه رفتن است/ در همه دنیا برخی نهادها پول می دهند تا برایشان فیلم ساخته شود

کاوه خداشناس بازیگر سینما و تلویزیون گفت: باندبازی واژه سنگینی برای سینما ما است و خیلی هم خبری نیست، یک سری روابط وجود دارد که طبیعی است، در این روابط که آدم های هم صنف جمع می شوند دعوت به همکاری هم به وجود می آید و این چیز بدی نیست و این که بخواهیم نام باندبازی و مافیایی به آن بگذاریم به نظر من درست نیست.

به گزارش گلستان ما، کاوه خداشناس بازیگر سینما و تلویزیون در مورد فعالیت های اخیر خود در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: این روزها مشغول به ضبط یک سریال به نام "پدر" هستیم که نویسنده و تهیه کننده آن حامد عنقا و کارگردانی آن را بهرنگ توفیقی برعهده دارد که قرار بود در ماه مبارک رمضان از شبکه 2سیما پخش شود اما بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد و سریال دیگری جایگزین این سریال شد که البته این مسئله باعث می شود زمان بیشتری برای فیلمبرداری داشته باشیم و کیفیت کار بالاتر رود.

وی افزود: هم زمان مشغول بازی در یک سریال دیگر به نام "گردان بلال" هستم به تهیه کنندگی آقای علیزاده که کارگردانی آن را آقای شلیلیانانجام می دهد. این سریال برای پخش از شبکه 1 سیما آماده می شود.

خداشناس در خصوص تفاوت بین بازیگران سینما و تلویزیون گفت: من خیلی فعالیت سینمایی نداشته ام که بخواهم خودم را بازیگر سینما بدانم، چند فیلم سینمایی بازی کرده ام و فعالیتم بیشتر در حوزه تلویزیون است.

وی در ادامه عنوان کرد: هر کدام از دو مدیوم سینما و تلویزیون مخاطب، جریانات و آدم های متفاوت خود را دارد و طبیعی است که در حرفه ما هر کسی مدتی در هر یک از این دو باشد، همه این فضاها را تجربه خواهد کرد، کار ما بازیگری است و برای مان فرقی ندارد که در کدام بازی کنیم.

بازیگر سریال "پدر" در باب وجود مافیا در سینمای ایران خاطرنشان کرد: باندبازی واژه سنگینی برای سینمای ما است و خیلی هم خبری نیست، یک سری روابط وجود دارد که طبیعی است، در این روابط که آدم های هم صنف جمع می شوند دعوت به همکاری هم به وجود می آید و این چیز بدی نیست و این که بخواهیم نام باندبازی و مافیایی به آن بگذاریم به نظر من درست نیست.

وی در ادامه بیان داشت: نمی گویم که باندبازی و مافیا نیست، یک روابطی است که قربان صدقه همدیگر می روند و در یک جاهایی دست به سینه می شوند و یک سری جا به جایی ها انجام می شود؛ باید قبول کنیم که در حرفه ما ارتباطات بسیار مهم است، کسی که روابط عمومی قوی تر و درست تری دارد طبیعی است که بیشتر هم کار کند؛ الزاما یک هنرپیشه نباید در گوشه منزلش کنج عزلت بگزیند، اتفاقا باید با همکارانش ارتباط و حضوری قوی داشته باشد.

خداشناس با بیان این که عضو باندبازی سینما نیست افزود: من اگر از این موضوع دفاع می کنم در هیچ حلقه ای نیستم و جزو آدم هایی هستم که خیلی هم روابط عمومی خوبی ندارند اما از اساس با این سیستم مخالف نیستم.

بازیگر سریال "برادر"  اظهار داشت: در همه دولت های دنیا یک سری نهادهایی وجود دارند که پول می دهند تا برایشان فیلم ساخته شود و این امری طبیعی است؛ به نظر من آدم باید واقع بین باشد اینگونه همه چیز حل می شود.

وی ادامه داد: همین هالیوود که ما از آن به عنوان الگو یاد می کنیم می بینیم که بارها هزینه های هنگفت کرده و یک سری فیلم هم در راستای قدرت نمایی و نشان دادن خیلی از امکاناتی که دارند.

کاوه خداشناس در پایان گفت: هنر یک مقوله جدا است، الزاما هر کسی که فیلمساز باشد هنرمند نیست، این ها وجه تکنیکال سینما را می شناسند، وجه هنری و خلاقانه سینما یک بخش جداست؛ آن ها کسانی هستند که یک چیزهایی را به سینما اضافه می کنند و آن را رو به جلو حرکت می دهند.

دانلود فیلم گفتگو

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.