1397-03-10 10:32
572
0
53914
بازرس ویژه وزارت آموزش و پرورش:

بازجویی از ناظم متخلف آغاز شد/ حضور ناظر در مدرسه برای برگزاری امتحانات

مشاور و بازرس ویژه وزارت آموزش و پرورش گفت: بازجویی از ناظم متخلفی که به آزار و اذیت دانش آموزان اقدام کرد در حال انجام است و این روند تا یک شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش گلستان ما، حسین بزرگی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت بررسی پرونده ماجرای مدرسه منطقه 2 شهر تهران اظهار کرد: فرآیند بازجویی متهم باید انجام شود و امروز اولین جلسه بازجویی او برگزار شده است و شنبه و یک شنبه نیز جلسات دیگری خواهد داشت.

وی افزود: تا زمانی که نتایج بازجویی مشخص نشود ما نمی‌توانیم به طور دقیق اظهار نظر کنیم، معمولا متهم انکار و شاکی اصرار می کند و آن کسی که باید واقعیت را تشخیص دهد بازجو است که روند بازپرسی را انجام می‌دهد.

مشاور و بازرس ویژه وزارت آموزش و پرورش در پرونده آزار و اذیت دانش‌آموزان یکی از مدارس شهر تهران، گفت: طی تماسی که با بازپرس پرونده داشتیم به ما گفتند تا روز یک شنبه هفته آینده باید صبر کنیم امروز متهم بازجویی شده و شنبه و یک شنبه نیز خانواده دانش آموزان حضور خواهند یافت و بعد نتایج قطعی مشخص خواهد شد.

بزرگی زاده بیان کرد: آموزش و پرورش مصر است از حیثیت دانش‌آموزان و مدارس دفاع کند و اگر اتفاقی صورت گرفته باشد در حد این حادثه قاضی مجازات تعیین خواهد کرد. همچنین آموزش و پرورش مدیر مدرسه متخلف را تغییر داده و ناظری در مدرسه مستقر شده تا امتحانات دانش‌آموزان در امنیت برگزار شود و آنها مشکلی نداشته باشند.

وی در خصوص قصور مدیر مدرسه در این ماجرا عنوان کرد: احتمال اینکه مدیر مدرسه در جریان موضوع بوده بسیار ضعیف است و او باید مراقبت و نظارت بیشتری را اعمال می‌کرد تا این اتفاق رخ ندهد و به دلیل همین ضعف نظارت‌ها در انجام وظایفش عزل شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.