1397-03-09 13:33
505
0
53880
گزارش؛

جهازبَرون از زاهدان تا نقطه صفر مرزی/ هدیه مقام معظم رهبری به 1000 زوج جوان

این بار لطف مقام معظم رهبری شامل هزار نوعروس و داماد سیستان و بلوچستانی از زاهدان تا نقطه صفر مرز شده تا زندگی خود را آبرومندانه آغاز کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، گرانی‌ها و تورم و مشکلات اقتصادی و بیکاری از مهم‌ترین عواملی است که باعث می‌شود جوانان ذهن خود و خانواده را با ازدواج درگیر نکنند.

انگار دیگر بالا رفتن سن ازدواج برای خانواده‌ها دغدغه نیست، چراکه توان برگزاری مراسم ازدواج برای فرزندان خود را ندارند. این روزها با این شرایط اقتصادی ناهموار، هیچ خانواده‌ای نیست که دغدغه تأمین جهیزیه برای پسر یا دختر جوان خود را نداشته باشد.

در این میان افراد و یا نهادهایی هستند که یا در راستای وظیفه ذاتی خود و یا با اهداف نیک اندیشانه اقدام به تأمین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی برای حوانان نیازمند می‌کنند.

این بار لطف مقام معظم رهبری شامل نوعروس و دامادهای سیستان و بلوچستانی شده تا هزار زوج زندگی خود را آبرومندانه آغاز کنند.

تشکر زوج‌های جوان از رهبری انقلاب

صبح امروز با حضور سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی، مراسم اهدا 1000 جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند سیستانی و بلوچستانی در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

یکی از زوج های مددجوی کمیته امداد به خبرنگار فارس در زاهدان گفت: از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنیم که این هدیه بزرگ را به ما اهدا کردند، ما به دلیل تأمین نبودن جهیزیه یک سال مراسم عروسی‌مان عقب افتاده بود.

یکی دیگر از دامادها که شادی در چشمانش موج می زند نیز از این حمایت و همراهی مسؤولان نظام برای تشکیل زندگی جوانان قدردانی کرد و گفت: در شرایطی که بیکاری و مشکلات اقتصادی در این استان به اوج خود رسیده، این حمایت‌ها باید همواره مستمر باشد.

و بالاخره یکی از تازه عروس‌ها نیز که حرف‌های زیادی برای قدردانی از رهبری انقلاب داشت به خبرنگار فارس گفت: امیدواریم روزی دیدار حضرت آقا نصیبمان شود و بتوانیم از نزدیک ایشان را زیارت و از مقام معظم رهبری تشکر کنیم.

500 سرویس جهیزیه متعلق به زوج‌های جوان مددجوی کمیته امداد است

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق در این زمینه اظهار کرد: در راستای اقدامات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی، هزار جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به هزار نفر از جوانان مددجوی کمیته امداد و نیازمندان مناطق محروم سیستان و بلوچستان اهدا می‌شود.

سردار محمد مارانی ادامه داد: این زوج‌های نیازمند با اقدامات میدانی قرارگاه، دسته‌های رزمی و نواحی مقاومت بسیح و کمیته امداد شناسایی شده‌اند، 50 درصد از این جهیزیه‌ها یعنی 500 سرویس به متعلق به زوج‌های کمیته امداد است.

وی افزود: این جهیزیه‌ها شامل لوازم ضروری زندگی و همه کالای ایرانی است که با هدف فقر‌زدایی و ترویج ازدواج آسان برای این زوج‌ها تهیه شده و در تمامی شهرستان‌ها حتی مناطق مرزی توزیع می‌شود، ناگفته نماند که کمیته امداد هم برخی لوازم ضروری دیگر را به این کالاها افزوده است.

امیدواریم فرهنگ کمک به همنوع هر روز بیش از پیش در جای جای کشور و سیستان و بلوچستان بسط و نشر یابد تا آنجا که هیچ فقیر و مستمندی در پهنه ایران اسلامی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.