1397-03-04 10:52
494
0
53726
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

در سال جدید تلویزیون ایرانی خریداری کردم/ مردم لوازم خانگی و پوشاک خود را از تولیدات داخلی تهیه کنند/ دولت باید با قاچاق کالا به طور جدی مقابله کند

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: چندیان سال است که مقام معظم رهبری بر شعار اقتصاد مقاومتی تکیه می کند که نماد اقتصاد مقاومتی هم حمایت از کالای ایرانی است.

به گزارش گلستان ما، سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص نام گذاری سال جدید تحت عنوان"حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: چندیان سال است که مقام معظم رهبری بر شعار اقتصاد مقاومتی تکیه می کند که نماد اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی است.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که شما در سال حمایت از کالای ایرانی چه محصول ایرانی خریداری کردید اظهار داشت: در سال جدید تلویزیون ایرانی مارک اسنوا خریداری کردم.

حسینی کیا در خصوص معرفی کالای خوب ایرانی به مردم گفت: گروه صنعتی انتخاب که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کنند محصولات خوبی دارند درحوزه پوشاک نیز ظرفیت های خوبی داریم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به وظیفه دستگاه های حاکمیتی برای حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: دولت باید بتواند منابع بانکی کشور را طوری جهت دهی کند که به سمت تولید داخلی باشد و از طرفی نیز باید با نظارت بر کالای که تولیدکنندگان تولید می کنند باعث بالا رفتن کیفیت و پایین آمدن قیمت و رقابت پذیری در دنیا شود.

وی افزود: دولت باید مبارزه با قاچاق کالا را جدی بگیرد چراکه بیشتر ضربه به تولید داخل است و هر محصولی که تولیدش در داخل وجود دارد وارداتش ممنوع شود.

نماینده مردم سنقر در مجلس گفت: استفاده از کالای ایرانی باید در بین مردم فرهنگ سازی شود، نخبگان این ملت کالایی با زحمت های فراوان تولید می کنند اما متاسفانه مردم بدون توجه به دست رنج آنها کالای خارجی را خریداری می کنند که این باعث کمک به چرخه اقتصاد کشور بیگانه می شود و آتیه کارگر آن کشور بیگانه تامین شود اما کارگر ما بیکارمی ماند و چرخه اقتصادی ما دچار چالش می شود واین نکته مهمی است که بیایم به سمت تولید داخل و مردم با افتخار کالای ایرانی را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.