1397-02-03 08:27
552
0
52863

بیماری محسن هاشمی و روزهای سختِ تهران

هاشمی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا دیگر کاندید شهرداری تهران نمی‌شوید، گفت: تاکنون دو بار به بنده رجوع کردند و اگر برای بار سوم هم به من رجوع کنند، بنده برای خدمتگزاری حاضرم.

به گزارش گلستان ما، «محسن هاشمی»، رئیس شورای شهر تهران به تازگی و در گرماگرم بحران‌های اصلاح‌طلبان شورای شهر برای انتخاب شهردار، پیرامون کناره‌گیری‌ چندباره‌اش از فهرست کاندیداهای شهرداری تهران گفته است: اجازه دهید در این مورد توضیح ندهم ولی لازم است همه بدانند اگر عضوی بخواهد از شورای شهر تهران خارج شود، نیاز به رأی اعضای شورا دارد و در جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران یک رأی‌گیری مخفی و استمزاجی صورت گرفت و اعضا به این رأی دادند که بنده در شورای شهر بمانم.

وی با بیان اینکه اعضا علاقه‌مند به حضور بنده در شورا بودند نه شهرداری تهران! گفت: البته راه‌های دیگری نیز وجود دارد، مثلاً بنده بگویم مریض هستم و نمی‌توانم در شورا بنشینم، ولی می‌توانم در شهر راه بروم.

هاشمی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا دیگر کاندید شهرداری تهران نمی‌شوید، گفت: تاکنون دو بار به بنده رجوع کردند و اگر برای بار سوم هم به من رجوع کنند، بنده برای خدمتگزاری حاضرم.[1]

گفتنی است، هاشمی در جمع خبرنگاران همچنین به طنز گفته است که برای حضور در فهرست کاندیداهای شهرداری حاضر به قبول «محلل» نیز هست.

*به نظر می‌رسد محسن هاشمی روزهای سختی را در شورای شهر و شاید در شهرداری تهران داشته باشد.

برخی سیاسیون می‌گویند او وارث بی‌مهری‌های اصلاح‌طلبان به مرحوم هاشمی نیز هست و همانطور که مرحوم هاشمی با تقلب جریان خاص از حضور در مجلس ششم محروم شد[2]؛ غضب این جریان دامن محسن هاشمی را نیز خواهد گرفت و شاید گرفته است.

اینکه چرا محسن هاشمی مدام از سوی اصلاح‌طلبان به فهرست کاندیداهای احراز پست شهرداری تهران حذف و اضافه می‌شود، سؤالی است که پاسخ شفاف آنرا بایستی سال‌ها بعد شنید!

گفتنیست، هاشمی به تازگی اینطور گفت که اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور روحانی موافق شهردار شدن اوست و از این رخداد حمایت می‌کند.[3]

شهرداری تهران هم‌اکنون با سرپرست اداره می‌شود.

(محلل به معنی مردیست که با یک زن سه طلاقه ازدواج می‌کند و او را طلاق می‌دهد تا زن بتواند با همسر اولش مجددا ازدواج کند)

منبع: مشرق

1_ http://fna.ir/blyqiw

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.