1397-01-03 11:31
495
0
51897
نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با دانا:

جزئیات جدید از پرونده اختلاس 100 میلیاردی در وزارت نفت/ سوال از وزیرنفت در دستور کار خانه ملت قرار گرفت

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اختلاس 100 میلیاردی که اخیرا در وزارت نفت از سوی کارمندی صورت گرفته است اظهاداشت: متاسفانه اخیرا یکی از کارمندهای وزارت نفت اختلاسی را به مبلغ 100 میلیارد تومان طی 9 سال انجام داده است و بعد از اینکه مسئولین امر از این مطلع شدند فرد از ایران خارج و به ترکیه رفته است.

به گزارش گلستان ما، هدایت الله خادمی، نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اختلاس 100 میلیاردی که اخیرا در وزارت نفت از سوی کارمندی صورت گرفته است اظهاداشت: متاسفانه اخیرا یکی از کارمندهای وزارت نفت اختلاسی را به مبلغ 100 میلیارد تومان طی 9 سال انجام داده است و بعد از اینکه مسئولین امر از این مطلع شدند فرد از ایران خارج و به ترکیه رفته است.

وی بر همین اساس اضافه کرد: در خصوص مکانی که این فرد در حال حاضر زندگی می کند شبهاتی وجود دارد ، عده ای می گویند از ترکیه به کانادا سفر کرده است و عده ای معتقدند که از ترکیه خارج نشده است و در همان جا سکونت دارد.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به ورود مجلس به پرونده اختلاس 100 میلیاردی در وزارت نفت بیان داشت: مجلس تاکنون به این موضوع ورود نکرده است ولی کمیسیون انرژی تا جایی که توانسته است در این باره اخبار را به مسولین ذی ربط رسانده است .

خادمی گفت: بعد از تعطیلات در قالب سوال از وزیر این موضوع را از وزیر نفت پیگیری می کنیم ؛ چرا که این موضوع مربوط به تولید و اکتشاف وزارت نفت است و باید وزیر نفت در این خصوص به مجلس پاسخگو باشد چرا که در گزارش حسابرسی سال 95 به این موضوع اشاره شده بود.

وی ادامه داد: در گزارشی که از سوی حسابرس داخلی و دیوان محاسبات ارائه شده بود به موضوع عدم همخوانی حساب ها و وجود اختلاس اشاره شده بود ولی کسی به این موضوع توجهی نکرده بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.