1396-12-18 06:34
601
0
51371
آخرین وضعیت جانباختگان حادثه سقوط هواپیماATR:

اجساد 24 نفر از جانباختگان هواپیمای تهران - یاسوج هنوز پیدا نشده است/ نتیجه قطعی اطلاعات جعبه سیاه تا 2 ماه دیگر اعلام می شود!

جانشین ستاد بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجساد 24 نفر از جانباختگان حادثه هواپیمای تهران - یاسوج هنوز پیدا نشده است و با توجه به اینکه در منطقه محل حادثه ارتفاع برف به 2.5 متر می رسد عملیات جستجو در زیر عمق برف ها نیز ادامه دارد .

 به گزارش گلستان ما، عزیز فیلی امروز در گفت و گو با چهارفصل اظهار کرد: با توجه به اقداماتی که تاکنون برای جستجوی پیکر قربانیان حادثه هواپیمای تهران – یاسوج انجام شده است 8 جسد که در وضعیت کاملی بودند توسط پزشکی قانونی شناسایی و تحویل خانواده های داغدارشان شد .

وی بیان کرد:  از هشت پیکر شناسایی شده 3 نفر اهل استان کهگیلویه و بویراحمد و 5 نفر نیز اهل استان های  تهران، البرز و مازنداران بوده اند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: در 19 روزی که از حادثه سقوط هواپیما می گذرد تعداد پیکرهایی که جمع آوری شد کامل نبودند و نیاز به زمان بیشتری داشتیم تا پس از اینکه 70 درصد اجساد کامل شد تحویل خانواده هایشان شوند.

 فیلی ابراز داشت: از مجموع 66 مسافر هواپیما که در این حادثه جان خود را از داشت دادند قطعاتی از اجساد 42 نفر از آنها توسط نیروهای امدادی پیدا شد که از این تعداد 8 نفر وضعیت نسبتا کاملی داشتند و تکه های 10 تا 50 درصدی از اعضای بدن 34 نفر از آنها کشف شد.

وی افزود: اجساد 24 نفر از جانباختگان حادثه هواپیمای تهران - یاسوج هنوز پیدا نشده است و با توجه به اینکه در منطقه محل حادثه ارتفاع برف  به 2.5 متر می رسد عملیات جستجو در زیر عمق برف ها نیز ادامه دارد .

جانشین ستاد بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شدت حادثه به نحوی بوده است که قطعات هواپیما و اجساد به نقاط دور پرتاب شده اند اما با این وجود با تلاش شبانه روزی نیروهای امدادی  قسمت هایی از اجساد و اشیاء و لوازم شخصی مسافران و قطعات فنی هواپیما جمع آوری شد و چیزی روی برف ها نیست.

فیلی اظهار کرد: با توجه به خطرناک بودن محل حادثه و احتمال ریزش بهمن نیروهای مستقر درمحل حادثه با مشکلات زیادی مواجه هستند اما این حال از هیچ تلاشی برای جستجوی اجساد فروگذار نمی کنند.

وی افزود: جعبه سیاه و دستگاه اف دی ار کابین خلبان هواپیمای تهران - یاسوج سالم بوده و پس از پیدا شدن تحویل دادستان و مراجع قضایی استان شد و آنها نیز جعبه سیاه را تحویل سازمان هواپیمایی کشور داده اند تا انها  نیز این جعبه را تحویل هیات فرانسوی دهند تا بتوانند اطلاعات ان را خارج کنند.

جانشین ستاد بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نتیجه قطعی اطلاعات جعبه سیاه تا 2 ماه دیگر اعلام می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.