1396-12-14 16:02
1623
0
51225
مدیر کارگاه تولیدی پوشاک رحیمی:

اشتغال به کار 70 نفر در کارگاه پوشاک رحیمی با تولید روزانه 500 دست لباس

مدیر کارگاه تولیدی پوشاک رحیمی گفت: در کارگاه پوشاک نیمه صنعتی رحیمی حدود 70 نفر با تولید روزانه 500 دست لباس مشغول به فعالیت شده اند.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حسن رحیمی در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده از سه سال گذشته کارگاه تولیدی رحیمی در حال حاضر راه اندازی شده که با نیروی آماده به کار 70 نفر به صورت مستمر مشغول به کار هستند .

وی ادامه داد: برنامه ای که در آینده در خصوص این کارگاه داریم این است که در آینده نزدیک ظرفیت این کارگاه را با توجه به استقبال مردم از تولیدات ما به حداقل 140 نفر به صورت دو شیف برسانیم.

مدیر کارگاه تولیدی پوشاک رحیمی با ابراز رضایت از استقبال مردم از محصولات این کارگاه تصریح کرد: به خاطر کیفیت بالای محصولات در کنار قیمت مناسبی که عرضه می کنیم این استقبال مردم را دو چندان کرده است. 

رحیمی با بیان اینکه بیش از 80 درصد از مشتریان ما از خارج از استان هستند افزود: ما در خصوص فروش محصولات توانستیم با رایزنی های لازم محصولات این واحد را به خارج از استان هم با درصد بالایی به فروش برسانیم .

این کار آفرین گلستانی گفت: ما استانی که داریم که با پتانسیل بسیار بالا و ظرفیت های لازم می توانیم امثال این کارگاه را در سطح استان افزایش دهیم، انشاء الله با همت مسئولین و استقبال مردم امثال این کارگاه را در استان افزایش دهیم تا معضل اشتغال را به حداقل برسانیم.

مدیر کارگاه تولیدی رحیمی محصولات تولیدی این واحد را قابل رقابت با محصولات خارجی دانست و متذکر شد: این کارگاه ظرفیت این را دارد که در روز حدود 500 دست لباس با یک شیفت کاری تولید کند و با استقبال گسترده مردم می توانیم با دوشیفت کار در این کارگاه، این رقم را به دوبرابر برسانیم.

لازم به ذکر است واحد تولیدی پوشاک رحیمی که در روز گذشته افتتاح شد واقع در گرگان- خ شهداء- بین لاله 13 و 11 طبقه زیرین ساتر در حال فعالیت می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.