1396-12-11 16:36
631
1
51092
ولایتی:‌

همکاری نزدیکی بین من و فرهاد رهبر وجود دارد/ خبر استعفای رهبر فضاسازی و القای شبهه است

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد با اشاره به فضاسازی‌ها و شایعات موجود پیرامون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این فضاسازی‌ها، القای شبهه از سوی کسانی است که منافع آنان در دانشگاه آزاد اسلامی به خطر افتاده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا، در حاشیه چهارمین همایش مرجعیت علمی علی‌اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص شایعه استعفای دکتر فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این حرف کاملاً نادرست است، ما از وجود دکتر فرهاد رهبر به عنوان یک فرد باتجربه و عالم که سابقه بسیار ارزشمندی در مدیریت دانشگاه دارد، استفاده می‌کنیم.

وی افزود: یکی از موفق‌ترین دوره‌های ریاست دانشگاه تهران زمانی بود که دکتر فرهاد رهبر رئیس این دانشگاه بود. ایشان سابقه معاونت رئیس‌جمهور در سازمان برنامه و بودجه را دارد و استاد تمام دانشگاه است.
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: ما از اینکه دکتر فرهاد رهبر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی را برعهده دارند، خوشحالیم و همکاری تنگاتنگی بین بنده، دکتر رهبر، معاونان ایشان و مدیریت اجرایی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و چنین موضوعی به هیچ وجه صحت ندارد.

ولایتی با اشاره به فضاسازی‌ها و شایعات موجود پیرامون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این فضاسازی‌ها، القای شبهه از سوی کسانی است که منافع آنان در دانشگاه آزاد اسلامی به خطر افتاده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

فضولباشی

چقدر پول گرفتین این خبرو کار کردین ؟

0
0
پاسخ
1396-12-11 20:16

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.