1396-12-08 10:36
377
0
50954
آخرین اخبار از سانحه سقوط هواپیمای آسمان؛

گروه ارزیاب در حال صعود به محل سانحه می باشند/ تاکید بازماندگان بر حفظ جان تیم های امداد و نجات

وفایی مقدم گفت: در حال حاضر گروه ارزیاب در حال صعود به محل مورد نظر حادثه می باشند تا در صورت آرام شدن جو آب و هوا عملیات امداد و نجات از سر گرفته شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از چهارفصل؛ با گذشت 9 روز از سانحه هوایی تهران_یاسوج که به جان باختن تعداد زیادی از هموطنان مان گردیده است، هنوز تیم های امداد و نجات به دلیل شرایط بدی آب و هوا و صعب العبور بودن منطقه حادثه دیده موفق به انتقال اجساد از زیر برف و باران  به پایین کوه دنا نشده اند.

به همین دلیل برای آگاهی از آخرین وضعیت منطقه و عملیات امداد و نجات، ارتباط مستقیم تلفنی با وفایی مقدم مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد برقرار کرده ایم تا ما را بیشتر از این اوضاع و احوال مطلع سازد.

مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با چهارفصل گفت: نیروهای امداد و نجات را بالگردها به نقطه پایین تر از محل سانحه انتقال داده اند و در حال حاضر گروه امداد و نجات و ارزیاب در حال صعود به محل مورد نظر حادثه  می باشند.

وفایی مقدم افزود: نیروهای عملیاتی برای سنجش آخرین راهکارها در حال ارزیابی منطقه هستند تا در صورت مهیا شدن اوضاع جوی و مساعد شدن آب و هوایی، در روزهای آتی تیم های امداد و نجات بتوانند عملیات خود را برای انتقال اجساد از سر بگیرند.

مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: با توجه به اینکه بازماندگان این حادثه تاکید دارند که جان تیم های عملیات و امداد و نجات برای ما مهمتر است، به اکیپ های در حال صعود تاکید شده است که با احتیاط کامل جانب خطر را در نظر بگیرند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.