1396-12-03 10:27
429
0
50776
دادستان کل کشور:

اغتشاشگران حادثه پاسداران ریشه در خارج از کشور دارند

دادستان کل کشور با بیان اینکه دستگاه قضایی با اغتشاشگران برخورد می کند، گفت: اغتشاشگران خیابان پاسداران ریشه در خارج از کشور داشته و از پوشش دراویش استفاده کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری چهارشنبه شب در پاویون فرودگاه بین المللی بندرعباس در جمع خبرنگاران بیان داشت: حادثه ناگواری در خیابان پاسداران رخ داد. عده ای از عناصر که خودشان را وابسته به گروهی از دراویش می دانستند در حقیقت افرادی بودند که از این پوشش استفاده کرده و در یک حرکت بسیار ناهنجار اغتشاشاتی ایجاد کرده بودند.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی که مسئول تامین امنیت است با تدبیر بسیار قابل تقدیر و با یک دوراندیشی که کمترین خسارت به مردم وارد بشود و بهانه ای به دست کسی داده نشود توانستند موضوع را در حد قابل قبولی کنترل کنند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه متاسفانه عده ای از هموطنان و شهروندان عزیز در این حادثه آسیب دیدند، اظهارداشت: متاسفانه ۵ نفر از پرسنل نیروی انتظامی و بسیج محلی به شهادت رسیدند و عده ای زخمی شدند و عده ای از مردم هم آسیب دیدند که قطعا باعث نگرانی مردم هم شد.

حجت الاسلام منتظری ضمن تشکر از تدبیر صورت گرفته توسط نیروهای انتظامی و امنیتی، خاطرنشان کرد: ما هم وظیفه دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی می دانیم این مسائل را باید قبلا رصد می کردند و پیش بینی های لازم انجام می شد.

وی ابرازداشت: صبح امروز چهارشنبه جلسه خاصی در دستگاه قضائی برگزار شد و تصمیمات خوبی گرفته شد و قطعا قوه قضائیه در چارچوب قوانین و مقررات با متخلفین برخورد می کند و امیدواریم مردم با حضور در صحنه اجازه ندهند یک مشت اراذل و اوباش و اغتشاشگرانی که ریشه در خارج از کشور دارند اجازه پیدا کنند که آرامش و امنیت مردم را به هم بزنند.

حجت الاسلام منتظری اظهارداشت: دولت محترم، قوه قضائیه و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی همیشه در صحنه هستند و حفظ و حراست از امنیت مردم برایمان مهم و اولویت است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.