1396-12-01 07:49
1606
0
50689
شب پر تب و تاب تهران؛

پایان آشوب دراویش اغتشاش‌گر در پاسداران تهران/ شهادت 3 مآمور ناجا و 2 بسیجی/ 300 نفر از دراویش آشوب‌گر در پاسداران دستگیر شدند + فیلم

آشوب به راه افتاده از سوی تعدادی از دراویش گنابادی با تلاش مأموران نیروی انتظامی به پایان رسید اما در این واقعه ۳ مأمور ناجا و دو بسیجی به شهادت رسیدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا؛ حوالی ساعت 6 صبح نیروهای انتظامی در عملیاتی بعد از پایان ضرب‌الاجل تعیین‌شده برای متفرق‌شدن دراویش آشوبگر در خیابان پاسداران، آتش فتنه را خاموش و همه اغتشاش‌گران را دستگیر کردند.

گفتنی‌ست در حین این عملیات یک خودروی سمند از دراویش به سمت نیروهای انتظامی و افراد حاضر در محل حمله‌ور شد.

این خودرو با چندین نفر برخورد کرد که متاسفانه 1 نفر بسیجی در این حمله به شهادت رسید.

همچنین یکی دیگر از نیروهای بسیجی در حمله دراویش با سلاح سرد مورد اصابت قرار گرفت و به شهادت رسید.

در حال حاضر با اتمام عملیات پلیس، نیروهای شهرداری در حال پاکسازی گلستان هفتم و انتقال چندین خودروی به آتش کشیده شده هستند.

آشوبگران پیش از بازداشت برخی معابر محله را به آتش کشیدند.

300 نفر از دراویش آشوب‌گر در پاسداران دستگیر شدند

مهر: آشوب برخی از دراویش که ازغروب دیروز آغاز شده بود، با هجوم دیوانه وار یک اتوبوس به سمت صف ماموران پلیس که منجر به شهادت سه نفر از نیروهای پلیس شد به اوج رسید.

سردار سعید منتظرالمهدی در این باره گفت: در آستانه شهادت بانوی مکرم دو عالم، عوامل فریب خورده و مخلان نظم و امنیت در ادامه تجمعات اخیر در خیابان پاسداران تهران در عملی مذبوحانه با استفاده از یک دستگاه اتوبوس سه تن از دلاورمردان سبزپوش و حافظان نظم و امنیت نیروی انتظامی را که در منطقه حاضر شده بودند به شهادت رساندند.

وی افزود: قاتلان در کسری از زمان دستگیر شدند و اوضاع تحت کنترل پلیس قرار دارد.

اما این پایان ماجرا نبود، بعد از آرامش نسبی در محل، بار دیگر برخی از آشوب گران با روشن کردن آتش در خیابان های فرعی و آتش زدن اموال عمومی تلاش کردند این آشوب را دامنه دار کنند.

سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به شروع دوباره آشوب ها در ساعت ۲ بامداد گفت: در طی ناآرامیهای شب گذشته خیابان پاسداران  ۲نفر از عزیزان بسیجی نیز توسط فرقه خرافه پرست به شهادت رسیدند (یک نفر آنان توسط خودروی سمند زیرگرفته و نفر دیگر باضربات سلاح سرد).

سردار منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به پایان ناآرامی ها گفت: پلیس برای متفرق شدن دراویش و عدم مزاحمت برای ساکنین محل ضرب الاجل صادر کرده است.

وی افزود: درساعت ۴بامداد اوضاع کاملا آرام شد؛ پاکسازی محل و خیابانهای اطراف و پایان این آشوب درساعت ۴/۳۰بامداد محقق شد، ضمن اینکه بیش از ۳۰۰ نفرکه دربین آنان رانندگان خودروهای مرگ(اتوبوس و سمند) ونیز ضاربان وعناصراصلی به چشم میخورند، دستگیر شدند، همچنین ۳۰ نفر از مامورین حاضر درصحنه نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.