1396-11-29 13:32
369
0
50633
احمد نجفی:

قول داده ام تا پایان اکران فیلمم هیچ صحبتی نکنم/ سکوتم از "ترس" نیست

احمد نجفی گفت: من به مسئولین قول داده ام که تا پایان اکران فیلم هیچ صحبتی نکنم تا نگویند سوءاستفاده کرده است. به من توصیه کرده اند که فعلا چیزی نگویم. نه اینکه از ترس باشد اما چون قول داده ام حرفی نمی زنم.

به گزارش گلستان ما، چندی پیش احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون در پی عدم اکران فیلم سینمایی که ساخته است دست به اعتراضاتی زد و عنوان کرد که مسائل مختلفی را از پشت پرده سینما فاش خواهد کرد. در این بین از اشخاص سرشناسی در سینما نام برد و آنها را متهم به باند بازی و رانت خواری کرد. غلامرضا موسوی، منوچهر محمدی و همایون اسعدیان اشخاصی بودند که نجفی از آنها نام برد.

احمد نجفی عنوان کرده بود:  چرا بعضی‌ ها باید سلطان بی تاج و تخت سینما باشند؟ اینها جز فساد هیچ کاری نمی ‌کنند، این را رسما اعلام می ‌کنم، آقایان فساد می‌کنند. اگر این سینمای آقای اسعدیان است باید بگویم که  نکبت گرفته و باید در آن را گِل بگیرند. ایشان بنا به گفته خودشان مافیای عظیمی راه انداختند و سرپرست این گروه مافیایی هستند. کجای دنیا شورای عالی سینما زیر نظر یک رئیس جمهور را باطل می‌کنند که بزرگترین روابط را در قالب یک صنف دیگر بتوانند  بوجود بیاورند. شب برنامه می ‌ریزند، صبح می ‌آیند در شورای صنفی تصمیم می‌ گیرند. به چه دلیل سینما به این وضعیت رسیده که فیلمنامه را می‌ فرستند دفاتر پخش‌ کننده‌ها بخوانند و تایید کنند. شرط تعیین می ‌کنند اگر که تو فلان قصه را ساختی، پخش می ‌کنیم یا پخش نمی‌ کنیم. متاسفانه اینها گروه‌های حامیان رئیس جمهور این مملکت هستند. من فیلم را می ‌فرستم خدمت حضرت آقا. ایشان ببیند این فیلم را. ببیند این  فیلم است یا آینه بغل؟ من یک سئوال عمومی از اذهان ملت می‌ کنم، به چه دلیل سینماگری مثل آقای منوچهر محمدی آمده، در حالی که دامادش در شورای شهر بوده است؟ وقتی داماد من در شورا باشد، من سینمادار باشم، درست هم که باشد، این رانت نیست؟

اکنون چند روزی است که فیلم "من یک ایرانیم" ساخته احمد نجفی بر روی پرده سینما رفته است و ما بر آن شدیم که با این بازیگر در کسوت کارگردانی تماس بر قرار کنیم و بپرسیم حالا که فیلمتان در حال اکران است اعتراضی ندارید و نمی خواهید دست کسانی که پشت پرده سینما فساد می کنند را رو کنید؟

نجفی در پاسخ به سوالات خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، گفت: من به مسئولین قول داده ام که تا پایان اکران فیلم هیچ صحبتی نکنم تا نگویند سوءاستفاده کرده است. به من توصیه کرده اند که فعلا چیزی نگویم. نه اینکه از ترس باشد اما چون قول داده ام حرفی نمی زنم.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.