1396-11-28 14:36
662
0
50615
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل خبر داد؛

دستگیری ۴۰ نفر در پارتی شبانه شمال کشور

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل از دستگیری ۴۰ پسر و دختر جوان در پارتی شبانه آمل خبر داد و گفت: این افراد با فراخوان شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام یکدیگر را برای این مراسم دعوت کرده بودند.

به گزارش گلستان ما به نقل از باشگاه خبرنگاران، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل از دستگیری ۴۰ پسر و دختر جوان در پارتی شبانه آمل خبر داد و گفت: این افراد با فراخوان شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام یکدیگر را برای این مراسم دعوت کرده بودند.

علی طالبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: بنا به گزارش پلیس اطلاعات آمل در خصوص پارتی شبانه در جاده هراز آمل، ماموران با حکم قضایی به محل برگزاری جشن اعزام شدند و درعملیاتی منسجم و هماهنگ تعداد ۴۰ نفر که اکثرا پسران و دختران جوان بودند دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد با فراخوان شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام یکدیگر را برای این مراسم دعوت کرده بودند.

طالبی گفت: دراین رابطه نیز مقادیری مشروبات الکلی از نوع دست ساز و مشروبات خارجی کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل افزود: در حالی که این روز‌ها فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مشتریان متفاوتی را در خود جای داده، پدیده‌های مختلفی از جمله دعوت در شبکه مجازی درحال فراگیر شدن هستند.

طالبی گفت: یکی از این پدیده ها، شرکت در مهمانی‌های شبانه است که این بار سر از شهرستان آمل درآورد و در این خصوص دستگاه قضایی این شهرستان با چنین مواردی به صورت جدی برخورد قانونی خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل به خانواده هشدار داد و افزود: خانواده‌ها باید تسلط بیشتری بر فرزندانشان داشته باشند تا در دام این گونه مراسم و افراد نیفتند، این گونه ارتباطات باید ریشه‌ای توسط خانواده رصد شود تا جوانانشان از این موارد دور بمانند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.