1396-11-21 15:34
1459
0
50307

انتشار تصاویر خصوصی زنان آرایشگر در اینستاگرام از سوی مرد زن نما

عامل انتشار تصاویر بانوان در صفحه اینستاگرام،از سوی ماموران پلیس فتا شاهرود شناسایی شد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: پس از مراجعه یک زن به پلیس فتا این شهرستان در خصوص انتشار تصاویرش در یک پیج اینستاگرام، مورد در دستور رسیدگی قرار گرفت.

 وی افزود: پس از شروع رسیدگی فردی دیگر نیز به پلیس فتا مراجعه و اعلام داشت، تصاویر خصوصی اش و چند تن ازدوستانش در فضای مجازی منتشر شده که با رصد صفحه اینستاگرامی مورد نظر مشخص شد فردی ناشناس اقدام به انتشار تعدادی از عکس‌های خصوصی چند زن کرده که اقدامات فنی و پلیسی در این خصوص توسط کارشناسان پلیس فتا آغاز شد.

این مقام انتظامی با توجه به پیچیده بودن موضوع اذعان داشت: سرنخ‌های مکشوفه از عامل انتشار این ماجرا در نهایت ما را به چند فرد رساند که با بررسی‌های تخصصی از ۵ مظنون پرونده در نهایت عامل اصلی این اقدام شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در خصوص نحوه اقدام این فرد ۳۵ ساله گفت: این مرد باهویت جعلی فردی مونث وارد یک گروه تلگرامی بانوان شده و با شیوه و شگردهای خاص خود، پس از جلب اعتماد اعضای این گروه خصوصی، توانسته تعدادی عکس‌های شخصی از اعضا را که در زمینه آرایشگری درحال فعالیت بودند کسب و اقدام به انتشار آن تصاویر کند.

 سرهنگ اشرفی در خاتمه با بیان این مطلب که اعتماد بیجا به هویت‌های جعلی در فضای مجازی تاکنون مبنای بسیاری از جرایم و سواستفاده‌ها قرارگرفته در پیامی به همه کاربران این فضا گفت: در فضای مجازی به هیچ عنوان به هویت اعلامی و تصاویر مورد استناد و استفاده طرف مقابل اعتماد نکنند چه بسا گرگی در لباس میش در کمین کوچکترین فرصت برای دریدن آبروی افراد وسوء استفاده‌هایی به انحاء مختلف نشسته است.

منبع: میزان

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.