1396-10-30 16:27
611
0
49349
همه دردسرهای تمام نشدنی شبکه های اجتماعی؛

طلاق یک زوج به خاطر تلگرام/ همسرم با تلگرام آمد و با همان تلگرام هم رفت + فیلم

فعالیت بیش از حد در فضای مجازی خصوصاً شبکه اجتماعی تلگرام در خانواده‌های امروزی ارتباطات عاطفی را به حداقل رسانده و مشکلاتی را برای خانواده ها بوجود آورده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از آفتاب جنوب، جمعیت زیادی از ایرانی ها دارای گوشی های اندرویدی هستند و البته همین استقبال زیاد مردم در دنیا هم باعث شده تا نرم افزارهای بیشتری برای سیستم عامل های اندروید تولید شود که از جمله آنها می توان به نرم افزار های شبکه های اجتماعی مانند:تلگرام،لاین، واتس آپ،فیس بوک،اینستاگرام، وایبر، بیتالک، تانگو و... اشاره کرد که کاربران زیادی دارند اما نکته اینجاست که این شبکه ها بر خلاف امکانات جذابی که دارند معضلاتی رو هم به دنبال دارند.

آمار بیان می‌کند که ۵ تا ۹ ساعت در روز بسیاری از مردم ما درگیر تلگرام هستند در حالی که در خارج از کشور این مساله ۱۶ ساعت در ماه است. امروزه اگر کسی در تلگرام وارد شود برده این برنامه خواهد شد چرا که می‌تواند در انتخاب‌های انسان دخالت کند.

بر اساس آمارهای جهانی کاربران ایرانی در حوزه مصرف در بالاترین سطح استفاده از فضای مجازی قرار دارند؛ این در حالی است که باید در  تولید محتوا و سیاست‌گذاری نقش داشته باشند.

گفتنی است استان کهگیویه وبویراحمد رتبه سوم در مصرف اینترنت کسب کرده است

این درحالی است که یکی از این جوانان می گوید:بزرگترین مشکلی که درزندگی داشتم همین شبکه های اجتماعی بود به خاطر تلگرام از همسرم جدا شدم و مجبور شدم دار و ندارم را بفروشم و 60میلیون تومان مهریه اش را بپردازم،البته همسرم با تلگرام وارد زندگی ام شد و با همین تلگرام هم از زندگی ام رفت.

استقبال زیاد از نرم افزار تلگرام و محبوبیت آن در بین کاربران ایرانی با مشکلاتی همراه بوده است که در ادامه این گزارش به آنها پرداخته ایم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.