1396-10-29 10:32
427
0
49315
آیت‌الله احمد خاتمی:

حساب معترضان با اغتشاگران جدا است/ دشمن تا ابد آرزوی براندازی نظام انقلابی ایران را به‌گور خواهد برد

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه وزیر خارجه آمریکا به صراحت گفت مشکل ما نظام انقلابی ایران است و ما آن را ساقط کنیم، گفت: آنها تا ابد این آرزو را به گور خواهی برد.

به گزارش گلستان ما به نقل از بلاغ، آیت‌الله احمد خاتمی صبح امروز در مراسم دعای ندبه که به مناسبت گرامی‌داشت شهدای حماسه ششم بهمن آمل در مصلی قدس این شهرستان برگزار شد، به روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: بزرگ‌مردان و زنان ایران اسلامی پس از پشت سر گذاشتن جنگ قومیتی در کردستان، ترکمن صحرا و جنگ تحمیلی هشت ساله، 6 کودتا تدارک‌دیده‌شده را خنثی کردند که بعضی از این کودتاها یک ربع مانده بود آغاز شود خنثی شد.

وی با بیان اینکه پس از گذراندن این کودتا ها توسط مردم همیشه در صحنه، نفوذی‌ها به کشور رخنه کردند، افزود: نفوذی‌ها همانند بنی صدر در جایگاه‌های مهم همانند ریاست جمهوری نفوذ کردند که با هوشیاری مردم این تیر هم به سنگ خورد.

امام جمعه موقت تهران، دهه اول انقلاب را دهه جنگ سخت برای نظام دانست و یادآور شد: در دهه دوم جنگ نرم آغاز شد به امید اینکه نتیجه بگیرند و نتیجه نگرفتند و نخواهند گرفت.

خاتمی با اشاره به اینکه در دهه دوم سه فتنه شرورانه علیه این ملت شکل دادند، خاطرنشان کرد: فتنه اول فتنه سال 78 و حوادث کوی دانشگاه بود، مردم به یاد دارند بوش رئیس جمهور آمریکا و وزیر خارجه آمریکا از آن فتنه و اغتشاشات حمایت کرد، پنج روزی تهران را نا آرام نگه داشتند تا در 23 تیر 78 با حضور شما مردم این فتنه خنثی شد.

وی فتنه دوم را فتنه 88 عنوان کرد و گفت: این فتنه کودتای نرم مخملی بود که با هدف براندازی نظام 8 ماه کشور را در آشوب نگه داشتند برای اینکه مردم را از نظام برگردانند، در حماسه نهم دی، به صحنه آمدن مردم خوب ایران اسلامی، توطئه را خنثی کرد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه در فتنه سوم توطئه‌ای بسیار عمیق طرح‌ریزی کردند و حریم‌هایی را شکستند که نتوانسته بودن در فتنه‌های قبلی بشکنند، متذکر شد: فتنه‌ دی‌ماه امسال طراحش سرویس‌های جاسوسی غرب، سیا، انگلیس و آلمان و کشورهای غربی بودند و هزینه‌اش را تماما نوکر آمریکا، عربستان داده بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری عوامل اجرایی این جنایت بزرگ را منافقین و سلطنت‌طلبان منفور دانست و افزود: در خواب و خیال خودشان بنا داشتند سلاح را از اتاق آمریکا در هرات و اربیل وارد کنند و ماه بهمن را ماه جنگ مسلحانه خیابانی علیه ملت و 22 بهمن را روز پیروزی اعلام کنند که یکی از تفاله‌های رژیم پهلوی گفته بود 22 بهمن ایرانیم، شتر در خواب بیند پنبه دانه، گهی لف لف خورد گه دانه دانه.

خاتمی به حضور همه جانبه مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب اشاره کرد و گفت: شما مردم قهرمان آمل که در سال 1360 امتحان دادید و سربلند بیرون آمدید و تاکنون دشمن را ناامید کردید و از این پس هم دشمنان بدانند ناکامند و سرشان به سنگ خواهد خورد.

وی به تدبیر مردم آمل که در فتنه سال 96 عالی و افتخار آفرین عمل کردند آفرین گفت و تصریح کرد: آفرین به این تدبیر که با حمایت امام جمعه سخت‌کوش و با نشاط شهر به صحنه آمدید و نگذاشتید اغتشاش‌گران به صحنه برسند.

امام جمعه موقت تهران اغتشاش‌گران را خائنین به ملت دانست و افزود: به صراحت می‌گویم حساب معترضان و آنهایی که مطالبه به حق داشتند با اغتشاش‌گران جدا است، معترضان حق خود را می‌خواهند اما نمی‌گذارند ضد انقلاب موج‌سواری کند که متاسفانه در برخی از شهرها شاهد آن بودیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اعلام اینکه مردم بدانند ذره‌ای نباید در برابر توطئه‌های دشمنان کوتاه آمد، متذکر شد: اینبار قصه قصه چپ نیست، قصه قصه اصلاح‌طلب و اصول‌گرا نیست، قصه قصه اصل نظام است.

خاتمی با بیان اینکه وزیر خارجه آمریکا به صراحت گفت مشکل ما نظام انقلابی ایران است و ما باید نظام انقلابی ایران را ساقط کنیم، خاطرنشان کرد: آنها تا ابد این آرزو را به گور خواهی برد.

وی به لزوم شناسایی و معرفی توطئه‌گران توسط مردم به دستگاه‌های امنیتی اشاره کرد و گفت: باید ایستاد و مقاومت کرد، ممکن است این روزها که سرشان به سنگ خورده شیطنت‌های دیگری داشته باشند، آنچه که لازم است این جایتکاران را هر جا دیدید، ملاحظه هیچ چیز را نکند، حتی برادر هم منافق بود باید به دستگاه‌های امنیتی اطلاع دهیم، همانطور که دادید، جریان نفاق این‌طوری کلکش کنده شد.

امام جمعه موقت تهران منافقان را داعشی‌های ایرانی دانست و افزود: منافقان 17 هزار نفر را نه تنها روحانی، ارتشی و سپاهی بلکه 17 هزار کشاورز، معلم، کارگر و مردم عادی را با وحشیانه‌ترین حالت به شهادت رساندند. زنگ می‌زدند و به بهانه نذری نارنجک به منزل می‌انداختند، آن چه را از داعش شنیدید و دیدید، بدتر از این را سال‌های 59 و 60 انجام دادند، سه پاسدار را دستگیر و زنده زنده پوستش را کندند.

خاتمی در پایان با بیان اینکه از سرزنش، سرزنش‌کنندگان نهراسید، متذکر شد: مومنان در هر عرصه به صحنه می‌‌آیند، عرصه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و حتی اقتصادی و جان و هویتشان دین است و با تمام جانشان از دین حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.