1396-10-26 09:20
523
0
49185
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

ایران اسلامی مایه و شریان حیات همه مسلمین عالم است/ دشمن به دنبال اختلاف و نفوذ در ایران اسلامی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ایران اسلامی مایه ی حیات و شریان حیات همه مسلمین عالم است این شریان را باید حفظ کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از عصر هامون؛ سردار غلام حسین غیب پرور در نشست هم اندیشی و صمیمی سران طوایف و معتمدین و ریش سفیدان استان سیستان و بلوچستان حضور در بین بزرگان و معتمدان را توفیق دانست و اظهار داشت: امروز ۲۶ دیماه است و ۳۹ سال پیش در چنین روزی جرثومه فساد و طاغوت زمان با دست مردم و رهبری امام خمینی(ره) از کشور فرار کرد و چون ذالحق، الباطل شد حق آمد.

وی با اشاره به آیات قران کریم انقلاب اسلامی را نعمت خواند و افزود: ذکر انقلاب اسلامی ذکر نعمات پرودگار است.

وی ادامه داد: کشور عزیز ایران اسلامی قبل از انقلاب یک کشور تحقیر شده بود دیانت را به معامله گذاشته بودند و اقتصاد، فرهنگ کشور ایران به تاراج رفته بود. نوکر صفتی شاه این مملکت آبرویی برای ما نگذاشته بود و این وابستگی تا جایی ادامه داشت که برای تودیع و معارفه رییس دانشگاه تهران شاه مملکت از سفیر آمریکا اجازه خواست.

وی بیان داشت: انقلاب، عزت و آبرو در پناه دین مبین اسلام را به ما برگردانید مردم خواستند و امام همت کرد و برکات خداوند نیز نازل شد و اعتلای ایران اسلامی در پناه اسلام اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: امروز بعد از گذشت ۳۹ سال عزت ایران اسلامی را در سراسر جهان می توان دید. همه ی دنیا ایران اسلامی را در پهنه عالم به ازادگی و شرافت می شناسند.

سردار غیب پرور خاطر نشان کرد: قریب به ۴۰ سال دشمن در مقابل انقلاب اسلامی توطئه و خصومت کرده است که ۸ سال جنگ تحمیلی تنها گوشه ای از این خصومت دشمن است.

وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی در ابعاد علمی پیشرفت زیادی داشته ایم و در توان دفاعی کشور هیچ معضلی نداریم. امریکا اگر می دانست از طریق نظامی می تواند چیره بشود تا کنون صدها بار اینکار را کرده بود.

سردار غیب پرور اذعان داشت: شیوه دشمن همان بود که در کلام رهبری منعکس شده بود "دشمن به دنبال شقوق است که اختلاف مذهبی تنها یکی از آنهاست.

وی افزود: از گذشته ای خیلی دور اقوام مختلف فارس و عرب و لر و ترکمن و بلوچ ... در کنار هم در این سرزمین زندگی کردند و یک چنین کشوری که اقوام مختلف در کنار هم هزاران سال زندگی کرده باشند در دنیا وجود ندارد.دشمن اینجا را هدف قرار داده است و تا به امروز هم سیلی خورده و نتیجه هم نگرفته است.

وی نفوذ را از دیگر توطئه های دشمن دانست و بیان داشت: اهریمنان که در لباس دوست جلوه می کنند چه بسا کسانی هستند که گرگند اما پشت نقاب موجه عرض اندام می کنند ما باید اینها را مواظبت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن فرهنگ ما را نشانه رفته است و در صدد است تا از داخل ما را بی محتوی کند افزود: ما یک کشوری هستیم که به یمن انقلاب اسلامی یک هویت جدید پیدا کردیم و نباید این نعمت را از دست بدهیم .

مسئول سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم عزیز ما استحقاق همه ی خوبی ها را دارند چرا که پای اسلام و انقلاب خود ایستادند و در مقابل همه ی خوبی ها و بدی ها و ناملایمات ایستادند و فرزندان رشید این مرز و بوم جان پاکشان را تقدیم انقلاب کردند. در تمام بلاد اسلامی مردانه ایستادند و از اسلام دفاع کردند که مدافعین حرم بخشی از آنها هستند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین موظفند به معیشت و شغل و رفاه و رشد و تعالی این مردم توجه کنند تصریح کرد: گذشته از همه مشکلات این انقلاب به عنوان یک هدیه و تحفه الهی است و باید برایمان بماند و ما باید قدر دان آن باشیم. چرا که دشمن به دنبال خاموش کردن ندای الله اکبر و توحید در ایران اسلامی است.

ایران اسلامی مایه ی حیات و شریان حیات همه مسلمین عالم است. این شریان را باید حفظ کرد.

وی یاداور شد: برخلاف تصور خیلی ها استان سیستان و بلوچستان امروز امن ترین سرزمین است که بواسطه لطف خدا، معتمدین و ریش سفیدان فهیم و با بصیرت این استان است و باید قدردان مردم این سرزمین باشیم.

وی ادامه داد: شهید شوشتری یکی از چهره های بارز و مجرب در دوران دفاع مقدس است این شخصیت مدال نوکری مردم را بر سینه زد و در سیستان و بلوچستان خدمت کرد که دشمن برنتابید و او را ترور کرد.

مسئول سازمان بسیج مستضفین اضافه کرد: افتخار پاسداران و بسیجیان نوکری مردم در اقصی نقاط ایران اسلامی است سپاه با مردم و برای مردم است .

وی ادامه داد: دشمن درصدد است داخل کشور را بهم بریزد که حوادث اخیر نشان دهنده همین موضوع بود و در ساعات اول به بهانه تورم و گرانی و دقیقا چند ساعت بعد دشمن موج سواری خود را شروع کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.