1396-10-15 12:33
441
0
48756
معاون قرارگاه ثارالله (ع):

دشمن در فتنه 88 پول زیادی خرج کرد/ سر امنیت کشور با هیچ‌کس تعارف نداریم

معاون عملیات قرارگاه ثارالله (ع) گفت: دشمن در فتنه 88 پول زیادی خرج کرد؛ ما بر سر امنیت کشور با هیچ‌کس تعارف نداریم و با قدرت کامل مقابل کسانی که امنیت کشور را به بازی بگیرند، می‌ایستیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا، سردار ناصر شعبانی پنج‌شنبه شب در همایش گرامیداشت دهه بصیرت در مسجد امام خمینی (ره) پیشوا اظهار کرد: ما یک خاک‌ریز نهادهای دولت و نظام‌، یک خاک‌ریز نظام اسلامی، یک خاک‌ریز انقلاب اسلامی و یک خاک‌ریز اسلام داریم و اصل خاک‌ریزها نیز همان خاک‌ریز اسلام است.

وی گفت: سلمان رشدی فاسد در کتاب آیات شیطانی به پیامبر اعظم (ص) اهانت کرد و آن دانمارکی نیز با کاریکاتوری که کشید، پیامبر ما را مورد اهانت قرار دارد و در واقع از خاک‌ریز آخر وارد شدند.

معاون عملیات قرارگاه ثارالله (ع) با اشاره به حوادث سال 88 افزود: سؤال این است که این‌ها که بودند؟ ببینید چه کسانی شما و دین شما را به سخره گرفتند؟

شعبانی با اشاره به حضور برخی شیطان‌پرستان در حوادث 88 گفت: یکی از این شیطان‌پرستان گفت که 11 تن از اعضای خانواده‌ام اصلاً خدا را قبول ندارند؛ این‌ها چه کسانی هستند که مانند شب‌پره و خفاش وقتی چراغ‌ها خاموش می‌شود، می‌پرند و این‌ها منتظر چه هستند؟ امروز نیز برخی آشوبگر آمده‌اند و شیشه شکستند و اهانت کردند.

وی بیان کرد: در حوادث مقابل دانشگاه، برخی بانوان با قیافه‌هایی همچون زمان شاه حضور پیدا کردند و به طرفداری از نظام پهلوی آمدند و این از شعارهایشان کاملاً مشخص بود.

معاون عملیات قرارگاه ثارالله (ع) با بیان اینکه دشمن در فتنه 88 پول زیادی خرج کرد، گفت: رضا پهلوی مصاحبه‌ای کرد که ما نافرمانی مدنی را بهترین شیوه برای مقابله با جمهوری ایران می‌دانیم؛ در حالی که پدرش در 17 شهریور و پدر بزرگش در مسجد گوهرشاد کارهای غیرانسانی زیادی کردند؛ چه کسی مردم شریف ورامین را در 15 خرداد به گلوله بست؟

شعبانی به آتش‌ زدن اموال عمومی و حضور با چهره‌های نامناسب در خیابان‌ها در حوادث فتنه 88 اشاره کرد و گفت: ضدانقلاب‌ به دعوت رضا پهلوی به کف خیابان‌ها آمدند و اموال مردم و بیت‌المال را سوزاندند.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: آنها کسانی بودند که دشمن مأیوس را امیدوار کردند؛ نمی‌شود در ورامین و پیشوا نماز خواند و گفت آنچه می‌گذرد، به من مربوط نیست.

شعبانی با بیان اینکه در زمان فتنه حق و باطل را نمی‌توان به‌راحتی تشخیص داد، اظهار کرد: در هوای مه‌آلود و گرد و غبار، حق و باطل مغشوش هستند اما بعدها غبارها می‌نشیند و همه چیز مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز بیان داشتند، حوادث اخیر قابل پیش‌بینی بود ولی از بعضی‌ها خلاف انتظار بود و فکر نمی‌کردیم فلانی با آن سابقه‌اش به آن‌طرف برود.

معاون عملیات قرارگاه ثارالله (ع) یادآور شد: عده‌ای در خیابان‌ها آمدند، خیابان را بستند و اموال مردم را از بین بردند و دانشمندان هسته‌ای ما در همین محیط فتنه به شهادت رسیدند.

شعبانی بیان کرد: در ششم دی‌ماه به امام حسین (ع) اهانت کردند و مردم در نهم دی‌ماه پاسخ آن‌ها را به‌خوبی دادند.

وی یادآور شد: برخی آقایان می‌گویند تقلبی در انتخابات در کار نبوده و رقبای افراطی ما فضا را مسموم کردند؛ آیا حالا باید بگویید؟

معاون عملیات قرارگاه ثارالله (ع) با بیان اینکه آن فتنه هنوز تمام‌ نشده و فتنه بعدی شروع می‌شود، گفت: شما یک روز مسؤول بودید و امکانات در اختیارتان بود و باید پاسخگو باشید اما مطالبه‌گر شده‌اید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.