1396-10-13 09:32
1260
0
48671

لیست جدید لیدرهای اغتشاشات را شناسایی کنید + عکس

در صورتی که هر گونه مشخصاتی از صاحبان عکس‌های زیر و یا هر گونه اخبار و اطلاعاتی اعم از عکس، فیلم، خبر، ایمیل و آدرس اینترنتی دارید، گزارش کنید.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا؛ حوادث تلخ چند روز گذشته که از اعتراض و تحصن به‌حق و مسالمت‌آمیز مردم عادی و معترض به گرانی و بیکاری و تبعیض آغاز شد، در نهایت به دست موج‌سواران و عناصر فرصت‌طلب داخلی و خارجی و به تحریک کانال‌ها و شبکه‌های ضدانقلاب، کار به اغتشاش و تخریب اموال عمومی کشیده شد. با این وصف، نه تنها مطالبات صحیح مردم به سرانجام مشخصی نمی‌رسد، بلکه به دلیل تخریب‌ها و ناامنی‌هایی که اغتشاشگران به ویژه در عصر شنبه نهم دی ماه در برخی میدان‌ها و خیابان‌های شهر و استان‌های کشور عزیزمان انجام دادند، اعتراضات شکل امنیتی پیدا خواهد کرد.

وب سایت گرداب از همه مردم درخواست می‌کند عناصر فتنه‌گری که سبب امنیتی شدن فضای مطالبات ارزشمند مردم شدند و به اموال عمومی و خصوصی مردم تعرض کردند، شناسایی نمایند تا برخورد قاطع سبب شود از این پس هر کسی با هر بهانه‌ای جرأت تخریب و آشوب را نداشته باشد و مردم نیز مطمئن شوند عاملان و خاطیان حوادث تلخ ابتدای زمستان 1396 به دست قانون سپرده شده‌اند.

در صورتی که هر گونه مشخصاتی از صاحبان عکس‌های زیر و یا هر گونه اخبار و اطلاعاتی اعم از عکس، فیلم، خبر، ایمیل و آدرس اینترنتی و یا شکایتی که در خصوص جریان‌های اغتشاش طلب از هر گروه و صنفی که در فضای مجازی اقدام به تحریک فعالیت‌های مخرب می‌کنند دارید، می توانید از طریق سایت گرداب (بخش تماس با ما و یا سامانه تعاملی گرداب) گزارش کنید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.