1396-10-12 07:33
681
0
48627
در سایه عدم نظارت های لازم صورت می گیرد؛

اقدام غیرقانونی آپارات در تبلیغ برای کانال ضد نظام/ بازار داغ فیلتر شکن ها بعد از فیلترینگ تلگرام

در شرایطی که وزارت ارتباطات تلگرام را فیلتر کرده است برخی از شبکه های داخلی کانال های ضد نظام را تبلیغ کرده و آموزش گذشتن از سد فیلترینگ را منتشر می کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا؛ بعد از سازماندهی های گسترده از طریق چند کانال تلگرامی برای ایجاد آشوب در کشور، در نهایت این کانال ها فیلتر شدند.

در ادامه فیلترینگ چند باره این کانال ها از سوی مدیران تلگرام، این کانال ها با آی دی های جدید اقدام به انتشار اخبار خود می کردند؛ این کانال ها که از بیرون مرزها هدایت می شدند، بارها و بارها آموزش های لازم جهت ایجاد اغتشاش در ایران و درگیری را به مخاطبان خود دادند.

در همین راستا شبکه ویدیویی آپارات فیلم هایی از آمد نیوز را منتشر کرده که در آن عوامل این کانال معاند و آشوبگر اقدام به آموزش کاربران برای گذشتن از سدهای فیلترینگ می کنند. در این ویدیو که همه آن تبلیغ این کانال ضد نظام و معاند است سعی شده به ساده ترین زبان روش عبور از فیلترینگ به مخاطب آموزش داده شود.

در شرایطی که وزارت ارتباطات از هر روشی برای مسدود کردن این کانال استفاده کرده است، برخی از شبکه های اجتماعی و کانال های داخلی اقدام به انتشار فیلترشکن ها کرده و یا چنین کلیپ های آموزشی را منتشر می کنند.

البته هنوز از سوی وزارت ارتباطات هیچ ضمانت اجرایی و توبیخی به این کانال ها در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.