1396-10-11 10:35
433
0
48587
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

مردم مطالبات معیشتی خود را منطقی پیگیری می کنند/ بیزاری مردم از رفتار اغتشاشگران

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: عموم مردم مشکلات معیشتی دارند اما در مراجعات به نمایندگان خود در مجلس، بیان کردند که رفتارهای اغتشاشگران هیچ نوع انتصابی به آنها ندارد. مردم نسبت به این رفتارها اعلام برائت و بیزاری می‌کنند.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با ندای تفرش، در خصوص اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای کشور، گفت: آن چیزی که رفتار اغتشاشگران نشان می‌دهد این است که اینها به دنبال حل مشکلات مردم نیستند و رفتارها و شیوه های آن ها کاملا غیرقانونی است.

پژمانفر اظهار کرد: رفتار اغتشاش‌گران، کاملا ساختارشکنانه است و آنها به دنبال رفع مسائل اقتصادی مردم نیستند. در هیچ کشوری، آسیب زدن، آتش زدن و از بین بردن اموال عمومی رفتار اعتراضی منطقی نیست.

وی با اشاره به اینکه مطالبات افزود: اینگونه رفتارها، رفتارهای ضدانقلاب است که امروز در میان مطالبات به حق مردم در حال رخ دادن است. مطالبات به حق مردم باید از مجاری قانونی پیگیری شود. مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره ملت و مکانی که اختیارات قانونی دارد، می‌تواند مشکلات مردم را پیگیری و در این راستا، وزرا و رئیس جمهور را استیضاح کند.

سوءاستفاده دشمن از اعتراضات برحق مردم به وضعیت اقتصادی

نماینده مردم مشهد و کلات بیان کرد: رفتارهای اخیر اغتشاشگران، ناشی از عدم اعتقاد آن ها به قانون اساسی کشور است.

پژمانفر تصریح کرد: اغتشاشات اخیر از طرف جریانات ضدانقلاب‌ داخلی و خارجی حمایت مالی، فکری می‌شود. عموم مردم مشکلات معیشتی، کار و... دارند اما راضی به چنین رفتارهایی نیستند و در مراجعات خود به نمایندگانشان در مجلس، بیان می‌کنند که این رفتارهای اغتشاشگران هیچ نوع انتصابی به آنها ندارد؛ مردم نسبت به این رفتارها اعلام برائت و بیزاری می‌کنند.

وی با تاکید بر این مطلب که اغتشاشگران از اعتراض برحق مردم به مشکلات معیشتی، سوء استفاده کرده‌اند، ادامه داد: اغتشاشگران بر موج ایجاد شده در کشور، موج‌سواری می‌کنند. کسانی که اعتراض واقعی نسبت به شغل، معیشت و... داشتند، اعلام کرده و می کنند که فقط مطالبات منطقی خود را پیگیری می‌کنند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: شعارهای اغتشاشگران کاملا اپوزیسیونی است. همچنین رفتارهایی نظیر آتش زدن اموال عمومی، برخورد با دیگران، ضرب و شتم، دروغ‌ها و شایعه‌پراکنی در قالب همین انحرافات است.

پژمانفر با بیان این مطلب که خط اصلی اغتشاش از کانال‌های تلگرامی ضدانقلاب و جریان نفاق سرچشمه می‌گیرد، گفت: ساماندهی و برنامه ریزی این اغتشاشات از جمله اعلام مکان‌های اغتشاش از خارج کشور صورت می گیرد.

وی اظهار کرد: آنها طوری برنامه ریزی می کنند که اغتشاشگران را «مردم» معرفی کنند که این امر کاملا دروغ است. گفتگو با مردم در روزهای اخیر نشان دهنده این است که حتی عموم مردم نسبت به این رفتارهای اغتشاشگران، اعتراض دارند و ناراضی هستند. چراکه برای ایجاد انقلاب و حفظ کشور خون و هزینه‌های زیاد داده‌اند و تا پای جان هم پای انقلاب خواهند ایستاد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خاطر نشان کرد: اما در عین حال مردم نسبت به برخی از رفتارها و بی‌توجهی‌های مسئولان اعتراضات به حقی دارند که قطعا باید از طریق منطقی پیگیری شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.