1396-10-09 19:24
630
0
48535
ابراز نگرانی یک منبع امنیتی از مرحله بعدی اغتشاش؛

رسانه‌های معاند وارد فاز کشته‌سازی در تجمعات آتی خواهند شد

یک کارشناس مسایل امنیتی درخصوص تجمعات اخیر در برخی شهرها گفت: طبق تجربیات ما از حوادث مشابه در سالهای گذشته، رسانه‌های ضدانقلاب برای جلوگیری از سرد شدن اعتراضات در فاز بعدی وارد پروژه افزایش شدید خشونت‌های خیابانی و درنتیجه پروژه کشته‌سازی خواهند شد.

به گزارش گلستان ما، یک کارشناس امور امنیتی در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه بررسی عملکرد اغتشاشگران در سال 1388 و سایر کشورها این واقعیت را آشکار می کند که با توجه به تعداد کم اغتشاشگران در خیابان‌ها آنها برای کشاندن جمعیت به صحنه احتیاج به کلیدزدن پروژه کشته‌سازی و نمایش قربانی دارند، گفت: تحرکات، برنامه‌های آموزشی در رسانه‌های ضدانقلاب و روش‌های تکرار شده در کشورهای هدف این اقدامات؛ این واقعیت را در اذهان متبادر می‌کند که اغتشاشگران برای تکمیل پازل خود و وارد کردن کشور به فاز بعدی ناامنی بدنبال کشته‌سازی هستند.

این کارشناس با بیان اینکه در جریان اغتشاشات سال ٨٨ نیز شاهد موارد مشابهی چون ماجرای ندا آقاسلطان بودیم، تصریح کرد: از آغاز فاز بعدی رسانه‌های ضدانقلاب با موضوع کشته‌سازی در جریان این حوادث نگرانیم.

وی با اشاره به عملکرد این رسانه‌ها و کانال‌های معاند مبنی بر آموزش ساخت تسلیحات و ادوات نظیر بمب دست‌ساز و اسپری فلفل و نیز تحریک مردم برای بکارگیری از این تجهیزات و سوق دادن تجمعات به سمت خشونت‌های فیزیکی بیشتر، اظهار داشت: اقداماتی که این رسانه‌ها تاکنون در دستور کار داشتند، فاز اول عملیاتی آنهاست و در فاز بعدی برای کشاندن جمعیت بیشتر و جلوگیری از سرد شدن اغتشاشات به سمت افزایش شدید خشونت‌های خیابانی و افزایش خسارات و تلفات جانی و موج سواری بر آن خواهند رفت.

این مقام آگاه با بیان اینکه این رسانه ها به دنبال تهییج مردم برای کشاندن آنها به تجمعات از طریق اخبار تنش‌زا و هیجانی هستند، یادآور شد: مردم باید هوشیاری خود را حفظ نموده و در دام هراس‌افکنی ضد انقلاب نیفتند.

به گزارش فارس، طی چند روز اخیر برخی تجمعات در شهرهای مختلف کشور از جمله تهران برپا شد که اگرچه این تجمعات در ابتدا رویکردی اقتصادی داشت و در اعتراض به وضعیت معیشت و گرانی بود اما برخی از آنها با سوءاستفاده جریان های ضدانقلاب رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته و برخی شعارهای تند و ساختارشکنانه در آنها سر داده می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.