1396-10-09 14:34
360
0
48521
آیت الله رئیسی:

فتنه تمام نشده است/ دولت باید به خواست مردم توجه کند/ مشکلات اقتصادی جناح نمی شناسد

تولیت آستان قدس رضوی گفت: جریان فتنه و فتنه‌انگیزی تمام نشده و باید با بصیرت بود و نسبت به فتنه‌های جدید آمریکا و صهیونیسم هوشیار بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از سپاس؛ آیت‌الله سید ابراهیم  رئیسی در مراسم بزرگداشت حماسه ٩ دی بوشهر در جمع مردم ولایتمدار بوشهر گفت: در روز 9 دی قدرت و امداد الهی با خروش مردم نمایان شد و همه مردم آمدند و با حضور با بصیرت و با همه سلایق و علایق خود توانستند شعله فتنه را خاموش کنند.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: اولین مؤلفه قدرت در نظام اسلامی ما مردم با ایمان هستند، دومین مؤلفه رهبری و مدیریت نظام است و سومین مؤلفه ما داشتن جوانان اهل خطر است که برای مقابله با دشمنان سر از پا نمی‌شناسند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اهل پایداری و مقاومت هستند افزود: کسی که بصیرت نداشته باشد ممکن است ندانسته تابع دشمن شود.

رئیسی تأکید کرد: بصیرت یعنی شناخت دوست و دشمن و اهل بصیرت دانستند که پشت داعش اسرائیل و آمریکاست.

وی گفت: در انتخابات 88 آنچه هدف گرفتند از بین بردن اعتماد مردم به نظام بود، چون اساس ارتباط مردم و نظام بر اساس اعتقاد بود و در منطقه فتنه تکفیر و در کشور فتنه 88 را با انتخابات راه‌اندازی کردند تا مردم را از اسلام و اعتقاداتشان دور کنند اما مردم با گفتن لبیک به رهبر خود در صحنه حاضر شدند.

تولیت استان قدس رضوی بیان کرد: جریان فتنه و فتنه‌انگیزی تمام نشده و باید با بصیرت بود و نسبت به فتنه‌های جدید آمریکا و صهیونیسم هوشیار بود.

رئیسی تصریح کرد: مردم در زندگی دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند و دولت باید به خواست مردم توجه کند و برای رفع این مشکلات تلاش کند و باید خود را موظف بداند که بررسی مشکلات مردم را در رأس امور قرار دهد.

وی اظهار کرد: نکته‌ای که رهبری به آن تأکید دارند این است که به مشکل معیشت مردم توجه شود و اقتصاد مقاومتی جدی گرفته شود.

تولیت استان قدس رضوی اظهار داشت: همه مردم انتظار دارند اقدامی صورت گیرد زیرا مشکلات اقتصادی جناح نمی‌شناسد اصول‌گرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسد و دو قطبی کردن جامعه کارساز نیست.

رئیسی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند سوار این اعتراضات به حق مردم شوند و فتنه جدید به راه‌اندازند.

وی افزود: دشمنان گره مشکل کسی را تا حالا باز نکرده‌اند و این مشکلات با توکل بر خدا و توانایی‌های خود مردم حل می‌شود و ملت ما اجازه نخواهد داد خواسته‌های به حق مردم مورد سوءاستفاده دشمن قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.