1396-09-25 14:32
429
0
47883
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

اجرای آزادانه نمایش‌نامه‌های مسئله‌دار قابل قبول نیست/ متاسفانه مدیریت تئاتر به دست گروهی خاص افتاده/ وزیر ارشاد چاره جویی کند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه مدیریت حوزه تئاتر به دست گروهی خاص افتاده است که به افراد کارآمد اجازه حضور در این فضا را نمی‌دهد.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام نصراله پژمانفر در گفت‌وگو با صبح توس، با انتقاد از ارائه برخی کارهای بی‌کیفیت در حوزه تئاتر و هنر، اظهار کرد: متاسفانه نیروهای لازمی که بتوانند در فضای رقابت سالم نیاز مخاطبان را در حوزه تئاتر پاسخگو باشند بسیار اندک است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از فضای نامناسب حوزه تئاتر، بیان کرد: متاسفانه مدیریت حوزه تئاتر به دست گروهی خاص افتاده است که به افراد کارآمد اجازه نمی‌دهند حضور معناداری در این فضا داشته باشند.

وی با بیان اینکه اجرای نمایش‌های مسئله‌دار را نمی‌شود تنها با یک اقدام مختصر حل و فصل کرد، افزود: یکی از راهکارهایی که می‌تواند مانع اجرای نمایش‌های بی‌محتوا شد تشویق نیروهای توانمند در این عرصه است؛ ما باید از این افراد حمایت کنیم تا فضای تئاتر را به نفع جریان مومن انقلابی تغییر دهند.

حجت‌الاسلام پژمانفر ادامه داد: یکی از عواملی که منجر می‌شود مسئولان اجرایی این تئاترها آزادانه فعالیت کنند ناشی از سوء مدیریت‌هایی است که در این حوزه وجود دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از آقای وزیر انتظار می‌رود به این مسائل ورود ویژه پیدا کرده و دستور دهند این مسائل سریعا حل و فصل شده و فضا به سمتی رود که ما یک فضای قابل دفاع در عرصه هنرهای نمایشی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: انتظار می رود آقای صالحی دستور بررسی ویژه را در این رابطه داده و اقدام اساسی در این جهت انجام دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.