1396-09-20 10:34
425
0
47663
زاکانی:‌

تحریم‌ بانک‌های بزرگ علیه ایران ادامه دارد

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم‌ بانک‌های بزرگ علیه ایران ادامه دارد، گفت: تحریم‌ها همچنان برقرار است و غربی‌ها به‌دنبال توسعه سند برجام به حوزه‌های امنیتی و موشکی هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، علیرضا زاکانی با بیان اینکه برجام پابرجا می‌ماند به‌دلیل اینکه برای طرف‌های غربی سودمند است، اظهار داشت: این توافق از طرف دولت‌های غربی ابطال نمی‌شود و اتفاقات بین آن‌ها بیشتر یک جنگ زرگری است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه یک کار غیرحقوقی در این توافق انجام شد، افزود: آمریکا از گذشته مشخص بود که به این سند یک‌طرفه متعهد نمی‌شود و برجام اشکالات اساسی نیز دارد.

وی با ابراز اینکه تحریم‌ بانک‌های بزرگ علیه ایران ادامه دارد، گفت: تحریم‌ها همچنان برقرار است و غربی‌ها به‌دنبال توسعه سند برجام به حوزه‌های امنیتی و موشکی هستند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه بدعهدی‌های آمریکا "اظهر من الشمس" است، اضافه کرد: آمریکا به هیچ تعهد خود در برجام عمل نکرده و دیگران را که به تعهد خود عمل می‌کنند، تهدید می‌کند و عملاً برای کشور اتفاق خاصی نیفتاد.

وی با اظهار اینکه فرمان ترامپ درباره "قدس" اعلان جنگ رسمی است، ادامه داد: ترامپ نشان داد در تکان‌ها و تنش‌ها به‌دنبال مصالح آمریکاست و آمریکا با توجه به گسل‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی از درون در حال فروپاشی است و ترامپ انتخاب شده تا با دیوانگی خود معادلات جهان را به‌سمت عدم فروپاشی آمریکا سوق دهد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.