1396-09-19 13:28
400
0
47619
محسن رضایی خبر داد:

ماموریت ضابطین مجمع تشخیص برای واقعیت سنجی آمارها در کشور/ بررسی آمارهای"محرمانه" و "غیرمحرمانه" توسط هیئت‌های عالی نظارت

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه طی بررسی ها احساس می شود در برخی از مسائل از سیاست های نظام فاصله گرفته شده است گفت: یکی از مواردی که قرار است بعد از تایید ضابطین توسط رهبری صورت بگیرد، آمارهایی است که یا محرمانه اعلام شده و یا از سوی نهادها منتشر می شود.

به گزارش گلستان ما، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار راه دانا؛ در خصوص آمارهایی که از سوی دولت در مورد اشتغال و ... منتشر شده و عدم واقعیت این آمار با واقعیت جامعه اظهار داشت: بعد از انتشار اخبار ضد و نقیض از سوی دولت و مواردی که اتفاق افتاد به نظر رسید مسائل مهمی در جریان است.

وی با بیان اینکه طی بررسی ها  احساس می شود در برخی از مسائل از سیاست های نظام فاصله گرفته شده است، گفت: یکی از مواردی که قرار است بعد از تایید ضابطین توسط رهبری صورت بگیرد، آمارهایی است که یا محرمانه اعلام شده و یا از سوی نهادها منتشر می شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اعلام برخی از مغایرت ها در خصوص آمار بیکاری و اشتغال عنوان کرد: در کنار مسائل مربوط به بودجه، محیط زیست و بانک به مسائلی نظیر اشتغال هم رسیدگی شده و ضابطین مجمع تشخیص مصلحت نظام نتایج گزارش های خود را به عموم جامعه اعلام کرده و در این گزارش ها مشخص می شود که آمارهایی که اعلام می شود تا چه اندازه با واقعیت سازگاری دارد یا خیر.

طی جلسات گذشته مجمع تشخیص مصلحت نظام، هیئت‌های عالی نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی نظام متشکل از 20 ضابط تشکیل شده است که بعد از تایید مقام معظم رهبری، در مسائلی که دولت از سیاست های اصلی نظام فاصله پیدا کرده است وارد شده و نتیجه را به عموم مردم اعلام می کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.