1396-09-19 12:34
930
0
47617

متلاشی شدن پژو 206 و مرگ دختر جوان + عکس

دختر جوان که سرنشین پژو ۲۰۶ بود، بر اثر تصادف با کامیونت و متلاشی شدن پژو، جان خود را از دست داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا؛ ساعت 2:45 بامداد روز گذشته حادثه تصادف در بزرگراه شهید یاسینی (مسیر شمال به جنوب)، نرسیده به پل شهید کلاهدوز به سامانه 125 اعلام شد که نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه 60 به همراه گروه امداد و نجات 11 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

غلام یزدانی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در محل حادثه، یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 و یک دستگاه کامیونت به علت نامعلومی به شدت با یکدیگر برخورد کرده و بر اثر این حادثه، سرنشینان خودروی سواری در اتاقک متلاشی شده این وسیله نقلیه محبوس شده بودند.

وی ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی ابتدا جریان برق هر دو وسیله نقلیه را قطع کردند و پس از نصب علائم هشداردهنده در اطراف محل حادثه و جلوگیری از نشت بنزین خودروی سواری، مشغول امدادرسانی به سرنشینان خودروی سواری شدند.

این فرمانده آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان به وسیله تجهیزات هیدرولیکی، قسمتی از بدنه خودروی سواری را بریدند و هر سه سرنشین خودروی سواری را به خارج از اتاقک این وسیله نقلیه منتقل کرده و در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند.

یزدانی خاطرنشان کرد: پس از معاینات پزشکی از سوی عوامل اورژانس مشخص شد یکی از سرنشینان (خانم نوزده ساله) بر اثر شدت جراحات در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است و دو سرنشین دیگر (دو مرد حدوداً بیست و هفت ساله) که دچار مصدومیت شده بودند، به وسیله آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ نیروهای آتش‌نشانی در پایان، هر دو وسیله نقلیه را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند و آثار به جای مانده از حادثه را از سطح بزرگراه پاکسازی کردند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.